Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te joilla ulkomaalainen puoliso.. mita puolisosi tietaa Suomen historiasta ja tunteeko han julkkiksia, katsooko linnanjuhlia?

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän lukee Iltasanomia ja Seiskaa ym.

Vierailija
2/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiinnostunut sotahistoriasta noin yleensäkin, joten Suomen osalta sotahistoria on hyvin hallussa. Hän on myös science fiction/tolkien-fani, joten Kalevalan englanninnosta on kuulemma lukenut jo murrosikäisenä. Tolkienhan ammensi Kalevalasta jonkin verran.

Julkkiksia hän ei erityisesti tunne, paitsi kyllä tuolla Helsingin yöelämässä niihin törmää. En mäkään tosin tunne, en tuntisi jotain Salattujen elämien näyttelijöitä yhtäkään, en yhtäkään tosi tv -sankaria enkä muutakaan pintajulkkista nimeltä enkä naamalta.

Johtavat poliitikot ja talouselämän vaikuttajat kyllä tietää. Lähinnä siis sellaiset, joita voi tietää lukemalla Hesarin englanninkielisiä uutisia tai katsomalla telkkarista uutiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oman vähäisen julkkistuntemukseni huomioon ottaen voin olettaa hänen tuntevan enemmän julkkiksia kuin minä. Mä olen niin dementti etten muistanut pääministerimme nimeä eilen :-(