Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko yleensä laitatte rahaa kummilasten lahjaan?

Vierailija
06.12.2007 |

Mulla vain yksi kummilapsi(onneksi) ja laitan noin 20-25e.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsia minulla on 5.

Vierailija
2/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis per lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tietenkään osta mitään älyttömän kalliita, mutta kysyn aina vanhemmilta lahjatoiveita ja ostan sitten sen mukaan. Eilen ostin vajaa 2-vuotiaalle kummipojalle traktorin, joka maksoi 17 euroa (vertailuna, kyseisen pojan sisko sai hieman kalliimman lahjan).

Vierailija
4/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kummipojalleni (8 v)yleensä n. 20 - 30 ¿ lelu ja yhteiselle kummivauvallemme en vielä tiedä mitä hankkisimme.

Vierailija
5/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi kummilasta, tytöt 10v ja 7v. tänä jouluna ostin isommalle 25¿ lahjakortin seppälään ja pienen meikkipussin sekä pienemmälle kirjan ja hello kitty-sukkikset... eli siis pienemmän lahja oli paljon halvempi.

en yleensä ajattele sitä niin, että paljon sen pitäisi tai saisi maksaa... vaan se on tärkeämpi mikä se lahja on. joskus voi edullisempikin juttu olla todella mieluinen! =)

Vierailija
6/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna kun ostaa kaikille kerralla niin sekin on jo 100 euroa ja niiden lisäksi on ostettava lahjat vielä 3 omalle lapselle ja sisaren 4 lapselle ja sitten vielä olen laittanut jotain pientä kummilasten sisaruksille (heitä kertyy vielä 5 lisäksi). Että rahanmenoa riittää.

Vierailija
7/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kummilapsi, ja se onkin sitten kummin lellikki ja suosikki ja kaiken kaikkiaan mun mussu. Ostaisin sille kuun taivaalta, jos olisi varaa ja se sen tahtoisi :P Vaan eipä tuo poika itse toistaiseksi ole niin superkalliitten lahjojen perään, vaan nauttii kirjoista, väritys- ja askartelujutuista, tarroista sun muusta sälästä, ja majanrakennusseurasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi