Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltaopiskelu ja kotihoidontuki

Vierailija
07.11.2008 |

Saako iltaopiskelija opintotukea ja kotihoidontukea samanaikaisesti?

Siirryn varmaankin vuodenalusta iltaopsikelijaksi lapsen sairastelujen vuoksi ja mietin, että täytyykö opintotuki "katkaista", kun alan saamaan kotihoidontukea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma tieto?

ajoissa mietin asiaa, että muistan lopettaa opintotuen ajoissa, jos se ei minulle kuulu, etten sitten joudu maksaa takaisin...

Vierailija
2/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi ei ole päivähoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuki on isompi, kuin opintotuki, joten mun kannattaa lopettaa siis opintotuki. Kun en kerta yhteiskunnan päivähoitopalvelujakaan käytä.:)

On muuten ottanut päähän,kun lapsi on hoidossa ollut todella vähän, kun mulla on ollut paljon etäpäiviä ja lapsi on sairastellut ja silti on maksettu kokopäivä hoidosta maksu...

ap.

Vierailija
4/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kotihoidontukea, molempiin olet sinäkin oikeutettu (edellyttäen, että saat tarpeeksi opintosuorituksia / kk).

Vierailija
5/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuen saamiseksi riittää että lapsi ei ole kunnallisessa päivähoidossa.

Vierailija
6/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksua tarhaan / pph:lle. Saa molemmat tuet jos tulorajat eivät ylity ja opintopisteitä kertyy tarpeeksi.

Te ketkä vastaatte vaikkei teillä ole varmaa tietoa; käyttäisitte edes maalaisjärkeä: Miksi ihmeessä ko. tuet sulkisivat toisensa pois?!