11 kk syömisistä, apua kaivataan!!
Eli meidän neiti 11kk ei suostu syömään karkeaa ruokaa kuin todella pieniä määriä. puhutaan siis ihan parista lusikallisesta mikä menee alas ja loput sylkee pois suusta. Olen kokeillut kaupan soseita ja omatekoisia, mikään ei käy. Ainoat ruuat mitä syö on kaupan 5-6kk lihasoseet, jotka ovat sileitä kuin sametti, yhtään karkeammat ei käy neidille. Mitä ihmettä teen, annanko vain ja ainoastaan karkeaa ruokaa ja syö sen minkä syö. Nälkähän toiselle jää, mutta oppisiko sitten? Tähän asti olen sitten antanut aina sitä samettisosetta päälle. Mielipiteitä ja kommentteja otetaan kiitollisuudella vastaan!!!!!!
Kommentit (3)
ja annat sitten sitä 5kk sörsseliä päälle. Kyllä vauva tottuu näin vähittelleen karkeampaan. Mitään hoppua ei minun mielestä ole. Kolmatta lasta, kun täysimettin 6kk tottui hyvin hitaasti karkeampaan. Iltatähti ja vielä kolmas lapsi, kun oli kyseessä, niin ei kukaan valistanut minua nykytrendeistä enkä minä kysynyt niitten perään. Kaupan sörsellit tuntuuvat olevan vielä vanhojen suositusten mukaan. Ei meillä tuon pitkän imetyksen jälkeen oltu valmiita noihin karkeihin ruokiin. Tosin tässä vauvat ovat varmaan yksilöitä.
leikkaisin sen pieniksi paloiksi ja lisäisin sitä ensin tosi vähän sileään soseen. Sitten kun huomaa että nämä rupeaa menemään voi lisätä vähittelleen määrää.
Sekoita sileää sosetta ja karkeampaa enenevässä määrin. Kokeile nyt pelkästään kaupan soseilla, koska ainakin meidän sihtikurkulla kesti nimenomaan kauan opetella kotiruokaan. Yksi asia kerrallaan. Mutta noin saatiin menemään;tutun ja sileän lempparin joukossa enenevässä määrin kökkäreitä. :) Kyllä se siitä.