Kestoilijat käytättekö vessapaperia?
Vai pyyhittekö peränne kenties kestovessapaperiin?
Kommentit (25)
Itse en osta lainkaan vessapaperia. Käytän mainospostia vessassa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:08"]
Itse en osta lainkaan vessapaperia. Käytän mainospostia vessassa.
[/quote]
Minä käytän tyttären hamsteria.
mä pesen perseeni (kakan jälkeen), peräpukamat ei tykkää paperista, pissan pyyhkäisen pariin palaan.
En kestoile kun ei ole vauvaakaan, mutta sitten joskus ois tarkoituksena kestoilla, ainakin osittain.
Ihan hullun hommaa huuhdella joka päivä luonnonvaroja vessasta alas.
Kestovessapaperi on lisäksi paljon pehmeämpää kuin kertispaperi. Olen itsekin ommellut muutaman rullan ja ai kun on kauniita kuoseja! Tulee hyvä mieli joka kerta pyyhkiessä.
Jos ei ehdi niin meillä on jokaisella oma nimikoida pissapyyhe ja kakalle sitten erikseen ruskea, ettei tartvitse joka käytön jälkeen pestä. Ja luontoa ajatellen ihan kaivolla pesen satoi tai paistoi.
Vierailija:
Jos ei ehdi niin meillä on jokaisella oma nimikoida pissapyyhe ja kakalle sitten erikseen ruskea, ettei tartvitse joka käytön jälkeen pestä. Ja luontoa ajatellen ihan kaivolla pesen satoi tai paistoi.
Ompeluksista jäi bambukangasta yli ja surauttelin saumurilla n. 100 pikkupyyhettä, joilla voi pyykiä pissat. Myös veskipaperi käytässä vieraita varten ja kakkaan.
Tislattua vettä ei kannata kovin paljoa juoda, siinä meinaan saattaa henki lähteä, kun soluista lähtee ravinteet veden mukana.
On niin paljon helpompaa kun ei tartte pestä pyykkiä. Kertakäyttöastiat on myös aina käytössä, ei tarvita tiskikonetta, kyllä meillä on helppoa! Suosittelen!
Mun kestoilukanta ei muutu..ehkä pyykkikoneen vois hommata. Ettei tarttis tislailla enää..pienikulutuksinen pyykkikone? Saisko huutiksesta?
Ihan uteliaisuudesta minkämerkkinen tislauslaite teillä on?
en jaksa guuglata..Ei meidän tislautuslaite mistää suomesta ole!
Vierailija:
en jaksa guuglata..Ei meidän tislautuslaite mistää suomesta ole!
Rahaa en säästäisi jos pesisin pissa/kakkapyyhkeitä. Vesi ja sähkö sen verran kallista.
Tislautetulla vedellä..20 Lab-masterilla
tislauslaitteen. Laite onkin ollut todella mainio ja toiminut jo kymmenen vuotta ilman pienintäkään ongelmaa. Valmistuotteet eivät ole tässäkään yhtä laadukkaita ja kestäviä kuin itse tehdyt.
Käytän normaalia vessapaperia, miksi en käyttäisi? kestositeitä käytän mukavuussyistä.