Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa teiniäitien puolesta :-(

Vierailija
05.12.2007 |

Nuoruus pitäisi olla aikaa jolloin saa olla nuori. Tehdä virheitä ja oppia niistä. Iloita elämästä vapaana ennen aikuisen rooliin joutumista. Aikuisena ehtii olla sen 60-80v sitten ihan reippaasti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 16-vuotiaana ja ison liudan vielä perään=)

Sääliä en todellakaan kaipaa, mutta toivoisin, että omat tyttäreni tekisivät asiat " oikeassa" järjestyksessä, eli ensin opinnot ja työ. On se niin vaan helpompaa...

Vierailija
22/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani käytettiin paljon viinaa, rymyttiin ja tapeltiin. 17v tulin raskaaksi ja vauva kun syntyi muutimme mieheni kanssa omaan kotiin. Tiesin tarkasti mitä en halua tarjota lapselleni evääksi elämään. Saimme neljä ihanaa lasta ja nyt 40v en kadu mitään. Varmasti olisin alkoholisti jollen olisi tullut raskaaksi ja muuttanut kotoa. Lapseni pelastivat minut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olisi ikinä päästänyt pois. Raskauden takia sossu auttoi saamaan asunnon ja pääsemään väkivaltaisesta isästä eroon.

Lapseni ansiosta olen selväjärkinen asiansa hoitava aikuinen.

Veli jäi kotiin ja on nykyään juoppo.

Vierailija
24/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin voi pitää salassa.

Ja aina äiti ei itse huomaa olevansa kykenemätön lapsen kasvattaja...

Vierailija
25/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuoruus pitäisi olla aikaa jolloin saa olla nuori. Tehdä virheitä ja oppia niistä. Iloita elämästä vapaana ennen aikuisen rooliin joutumista. Aikuisena ehtii olla sen 60-80v sitten ihan reippaasti.

Jotkut oppii nuoruudenläksyt nopeasti, toiset tarvitsevat monta kertausta ennenkuin oppi menee päähän. Harva asia nuoruudessa on sellainen mitä ei voisi tehdä myöhemminkin tai olla kokonaan ilman.

En ole teiniäiti (olin 26 kun eka lapsi syntyi), ja ap varmaan provoilee. Mutta vastaan nyt, kun osa on kuitenkin about tuota mieltä.

Vierailija
26/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muakaan kyllä sääliä tarvi

Vierailija
27/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei mene hyvin ja heitä voit sääliä ja surkutella, mutta älä niputa kaikkia teiniäitejä samankaltaisiksi.

Minä en oikeasti jaksa näitä ylimielisiä ihmisiä joiden mielestä elämää voi elää vain tietyllä tavalla. Surkutellaan, kuinka se Maija tuhlaaa elämäänsä ja lahjojaan, kun ei ole käynyt kuin ammattioppilaitoksen. Surkutellaan sitä, kuinka Saija sai lapset niin nuorena eikä ehtinyt kokea sitä ja tätä. Ettekö te käsitä kuinka alentavasti te toisia kohtelette?

Jokaisella on oikeus opiskella mitä haluaa ja milloin haluaa. Jokaisella on oikeus perustaa perhe silloin, kun itsestä tuntuu että aika on oikea.

Ihmisarvon pitäisi olla sama oli ikä tai ammatti mikä tahansa.

Vierailija
28/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 20-vuotiaana. Nyt olen 30, meillä on kolme lasta, olen siis naimisissa kaikkien lasteni isän kanssa. Meillä on oma talo ja auto. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja todella hyvä (ja hyväpalkkainen) työ, samoin kuin miehelläni. Matkustelemme ja teemme perheenä tosi paljon yhdessä. Sillon tällöin, harvoin kuitenkin käydään miehen kanssa kaksin millon missäkin, sitten yksi kerrallaan käydään myös sillon tällön ulkona omien kavereiden kanssa.

Olemme molemmat vielä nuoria, hyvässä kunnossa ja pidämme huolta itsestämme. Rakastamme lapsiamme, jotka ovat temperamenttisia, mutta hyvin empaattisia ja tulevat toimeen muiden kanssa. Koulut ja tarhat sujuu hyvin. Koska lähinnä minun työ on hyvin joustava, lapsille ei koskaan tule mitään älyttömän pitkiä hoitopäiviä ja puolikuntosena ei tarvi ikinä lähettää hoitoon.

Eli olen todella tyytyväinen elämääni, enkä ymmärrä, miksi kaipaisin sääliä. Siksi, etten voinut 21-vuotiaana kännätä ja " seikkailla" ?

Vierailija
29/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taluttavat teininsä aborttiin. Opetetaan lopettamaan elämä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän