Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinästä repäistyt

Vierailija
05.12.2007 |

Miksi niin kotiäidin pitää näyttää kuin seinästä repäistyltä?

Tämä tosin ei koske kaikkia, mutta usein kuljetaan tukka hapsottaen, meikittä, tuulihousut ja toppatakki päällä ja kruununa päässä nyhrä pido ja jalassa retkikengät. Työtähän kotiäidinkin hommat ovat. Eihän muussakaan työssä sen näköisenä liikuta.

t. myös kotiäiti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku kerkiää laittamaan naamaansa niin se hälle suotakoon, mutta suotakoon myös meille meikittömille se meikittömyys ;)

Vierailija
2/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin sanoisin tätä vaan elämäksi. Ja sitäpaitsi kyllä minä laitan joka päivä tukkani ja meikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seistä leikkipuistossa rv36 mahani kanssa kun 2v esikoinen leikkii?

Vierailija
4/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kireissä farkuissa kun päälle saa, piikkikorkokengissä, napaan asti ulottuvassa kylkiä nuolevassa takissa ja tooosi trendikäs hattu juuri sopivasti silmillä. Sipsuttelit kädet taskussa, kun hanskat ei tainnut passata takin väriin.

Tyttösi pyysi keinuun, johon sinä, narisevalla ja väsyneellä äänellä: " Eiiii, älä oikeesti viitti, en jaksa, menisit vaikka luikumäkeen....."

Vierailija
5/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mä ymmärrän et ihmiset murehtii kaikenlaista, mutta että sitä, miltä toiset äidit näyttää. Onhan se hyvä, että pääsit nyt pätemään täällä nimettömänä. Olethan varmasti meitä parempi, kun näytät paremmalta?

Joo, kyllä tuollaiset äidit tunnetaan. Olet juuri se äiti, joka katsoo minua nokan varttaan pitkin, kun tuon esikoistani kerhoon kahden pienemmän kanssa (aamupalaa en ole vielä ehtinyt syödä, saati sitten panostaa ulkonäköön; hyvä kun ehditään kerholle yhdeksäksi!) Jotenkin säälin sinua, kun et osaa hymyillä ja olla ystävällinen, vaan ripustaudut omaan paremmuuden tunteeseesi voidaksesi katsoa muita alaspäin.

Vierailija
6/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni minulla on työvaatteet, joten minun ei ole koskaan tarvinnut opetella pukeutumaan töihin.

Pyydän nöyrästi anteeksi, etten täytä standardivatimuksiasi kotiäidille.

Voisiko silti olla, ettet pysty hyväksymään itseäsi, kun kerran täällä tuomitset muita. Usein nimittäin se, mikä muissa ärsyttää, on jotain mitä ei hyväksy itsessään.

Vierailija
7/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat aamusta asti netissä,lapsille lätkäistään vaan ruoka naaman eteen,itse pysytään peilin ja tietokoneen välissä koko päivä,ulos lähdettäessä lapset lykätään rytkyihin vähänmiten sattuu mut itsellä on pillifarkut,muotisaappaat ja piskainen toppatakki ja koko ajan ulkona (lue: se KOKO 40min!!) äyskitään lapsille " en mä voi kulkea lujaa nää saappaat on liukkaat" TAI " hitto kun täällä tuulee,menee tukka pilalle"

Itse kyllä katson mitä laitan päälle kun lähden ulos mutta siksipä mulla onkin kiva ulkoilupuku (siis OIKEA ulkoilupuku) ja goret ja sävyihini sopivat pipo ja lapaset ja ripsissä ja kulmissa siistit kestovärjäykset :D