Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko te oikeasti vettä?

Vierailija
05.12.2007 |

Mä en koskaan juo vettä suoraan hanasta. Mä juon maitoa, limua ja teetä. vettä käytän keittämiseen ja tiskaamiseen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun elimistö ei kuivu, ja iho näyttää hyvältä.

PS. En asu Nokialla.

Vierailija
2/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihän pitäisi olla se pääasiallinen janojuoma ja ruuallakin esim. olisi hyvä olla vaikka lasi maitoa ja lasi vettä. Mutta liian usein sitten tulee janoonkin huitastua lasillinen light limua tai vaikka mehua... Olen kyllä yrittänyt opetella tästä huonosta tavasta ulos, ja pyrkiä juomaan enemmän vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistösi varmasti huutaa riemusta! tidätkö kuinkan tärkeä " voiteluaine" vesi on elimistölle?

maidossa om kaloreita melko paljon. sitä ei suositella janojuomaksi. Ja limsassa vasta kaloreita onkin... light limsoissa taas lisäaineita.

kyllä juon vettä ja suosittelen sitä lämpimästi muillekkin. Varsinkin jos haluaa pitää huolta ulkonäöstään ja terveydestään!

Vierailija
4/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks ajatella, että joisi aina janoonsa jotain mehua tai limua tms. Mikä määrä turhaa energiaa, sokeria, lisäaineita... Mä juon aina janoon vettä, monen monta lasillista päivän mittaan. Muut juomat on sellaisia ylimääräisiä " herkkuja" .

Vierailija
5/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tärkeintä ole se nautitun veden määrä, siis ihan sama onko sen maustanut jollain teellä vai ei? Vatsassahan ne kamat menee viimeistään sekaisin, eli luulis elimistölle olevan ihan sama juoko litran vettä ja syö kalkkitabletin tai että juo litran maitoa?

ap

Vierailija
6/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kaljaa.

Eiku oikeesti! Todellakin vettä! Yök, limsaa aina! Kauhea määrä sokeria tai kaikkia ligth-lisäaineita. Vesi on tärkeää! Opettele juomaan! Laita vaikka kannuun ja voihan sinne laittaa sitruunaa joukkoon, jos on vaikea jouda mautonta vettä.

Mun mies on kyllä sellainen, että juo tosi harvoin pelkkää vettä. Juo paljon oman puutarhan marjamehuja ja maitoa, mutta hän kuluttaa kyllä kaiken saamansa energia! On siis tosi hoikka ja lihaksikas.

Vierailija
7/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihanaa raikasta vettä, kylmää!

Vierailija
8/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light-juomissa ei kaloreita juuri ole, mutta tuskin ne lisäaineetkaan ovat elimistölle kovin hyväksi, jos niitä nauttii paljon.

Vierailija
9/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvattomassa maidossa on 34 kcal /100 g eli tulee sitä siitäkin jo. Ja ligth-limuissa on epäterveellisiä lisäaineita. Ihan turhia siis!

Vierailija
10/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten on?

Vierailija
11/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sirtuunamehussa on usein sokeria tai makeutusaineita tai ainakin kaloreita, jos mukana on paljon hedelmää (esim. appelsiinimeu). Sitruunavedessä on vain ihan pari tippaa sitruunan hedelmämehua, joten ei ole kaloreita juuri yhtään. Ja makukin aika eri.

Vierailija
12/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän juonut kolmisen litraa puhdasta vettä päivässä, hyvin lähtee nesteet liikkeelle...

Vierailija
13/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä 1,5-3 l päivässä. Suosituskin lienee se n. 2 litraa päivässä. nytkin tässä koneen vieressä on vesipullo. vesi tekee hyvää!

Vierailija
14/23 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös tärkeintä ole se nautitun veden määrä, siis ihan sama onko sen maustanut jollain teellä vai ei? Vatsassahan ne kamat menee viimeistään sekaisin, eli luulis elimistölle olevan ihan sama juoko litran vettä ja syö kalkkitabletin tai että juo litran maitoa?

ap

Vesi on AINOA juoma, joka ei aiheuta happohyökkäystä.

Vierailija
15/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän mittaan ainakin se 2 litraa menee ihan huomaamatta. Enkä mä pystyis aamulla juomaan esim. mehua, tulee huono olo kaikesta makeasta!

Vierailija
16/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee huono olo jos juo päivässä enemmän kuin 1,5 litraa... :/

Minulla on näpytön, kuulas iho vaikken vettä juokaan.

Vierailija
17/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskaana ollessa parikin litraa. Aamulla juon melkein litran yön yli huoneenlämmössä karahvissa seisonutta vettä, teke hyvä tyhjälle vatsalle.

Jos vedenjuonti jää vähemmälle, tulee tunkkainen olo, päätä särkee, VÄSYTTÄÄ, on nälkä vaikka onkin oikeasti puute nesteestä.

Vierailija
18/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juodaan maitoa ruokajuomana, mehua/limsaa saunan jälkeen tai juhlapäivänä ja vettä janojuomana. Jos lapsia janottaa, he pyytävät vettä. Itsellä ei edes jano lähde millään maidolla tai limulla, enkä voisi kuvitella että joisin limsaa ihan tuosta vain. itse juon vettä noin 1,5-2 litraa päivässä.

Vierailija
19/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan vettä ja vissyä paljon. Kesällä huomaa sen, että pelkkää vettä ei kannata juoda, kantsii saada suoloja myös.

Vierailija
20/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan on niin hyvää, ei taida kyllä ne kuplat olla hyväksi hampaille :( toki tavallista hanavettäkin tulee juotua. ei se jano millään mehulla tai limsalla lähde.