Anoppi mennyt kihloihin ja muuttanut yhteen. Minua ärsyttää!
Anoppi siis löytänyt elämäänsä uuden miehen. Ollaan miehen kanssa nähty tämä mies kerran yksillä synttäreillä. Sielläkään tätä miestä ei meille esitelty. Saatiin sattumalta kuulla kihlauksesa. Olivat laittaneet oman paikkakuntansa lehteen ilmoituksen. Mistä sen sattumalta meidän tuttu näki. Nyt tarkistin enirosta asuvat yhdessä. Se, että anopilla on mies on ok. Asia, mikä minua ärsyttää on että ei kerro meille mitään. Pian kihlajaisten jälkeen kävi meillä yksin, oli iso timanttisormus. Miehen kanssa oltiin päätetty ettei kysytä mitään kertokoon ite jos kertoo. Ei vihjannut sanallakaan. Meillä on vuosia ollut sukset ristissä luottamuspulan takia ja juuri kesällä siitä yritettin keskustella hänen kanssa ajatuksella että välit voitaiin korjata. Anoppi kuitenkin olettaa että lapsi saa tehdä viikonloppuvierailuja hänen luokseen. Minä en taas haluaisi päästää. Haluan tietää missä seurassa lapsi liikkuu. Olenko ihan typerä?
Kommentit (2)
Jos olette kysyneet edes että mitä kuuluu, niin se tarkoittaa sitä että onko tapahtunut mitään uutta tai kertomisen aihetta.
Luottamuspula on ihan aiheellinen tuossa tapauksessa.
Ja kai se lapsesta voi huolehtia vaikka sillä ukko oliskin...