Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kauhistelette vanhempien (etenkin isän) iäkkyyttä

Vierailija
04.12.2007 |

vauvan tullessa. Aborttiko heidän olisi muka pitänyt tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotiaana kuin viisitoistavuotias ja yhä kolmekymppisenä 15 vuotias.

Vierailija
2/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnotonta vaan jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kauhistele muuta kuin alitajuisesti huokaisen helpotuksesta, että olen naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa. Ne naiset, joiden kanssa asia on tullut puheeksi, ovat olleet kanssani samaa mieltä, että nuoremman naisen ja iäkkään ukkelin suhde on jotenkin kinki. Se vaan on vähän ... Minusta siinä on jotain epämiellyttävää, jos ikäero on suuri. En osaa analysoida miksi. Analysoikaa te muut, jos osaatte.

Vierailija
4/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen psykiatriseenhoitoon kun on mennyt antamaan isoisälle pimpsaa.

Vierailija
5/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- - --

Vierailija
6/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ikäisiäni kypsempi. Ollessani 10-vuotias minut arvioitiin (lääkärillä) fyysisesti ja henkisesti 15-vuotiaan tasolla olevaksi. Alle 20-vuotiaana seurustelin yli 30-vuotiaan miehen kanssa. Olimme aivan samalla tasolla, ei hän ollut mikään hyväksikäyttäjä.

Vierailija
7/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aina ollut ikäisiäni kypsempi. Ollessani 10-vuotias minut arvioitiin (lääkärillä) fyysisesti ja henkisesti 15-vuotiaan tasolla olevaksi. Alle 20-vuotiaana seurustelin yli 30-vuotiaan miehen kanssa. Olimme aivan samalla tasolla, ei hän ollut mikään hyväksikäyttäjä.

Oletko nyt sitten 50 v tasolla ja kohta kuolet pois?

Vierailija
8/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli kuule lastenneurologian professori asialla ja hänellä tiimissään muitakin lääkäreitä. Fyysistä ikää tutkittiin mm. koepalalla luusta. Liittyivät erään sairausepäilyn tutkimuksiin, mutta onneksi epäily osoittautui vääräksi. Luu vastasi kalendaarista ikää, mutta puberteetti jne. olivat edenneet 15v tahtiin.

Eikä minun fysiikkani ole sitten sen kummemmin jatkanut kehitystä, edelleen luullaan teiniksi vaikka olen tuplasti vanhempi.

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi