Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korviin sattui kun kävin lainaamassa sokeria

Vierailija
04.12.2007 |

naapurin perhepäivähoitajalta. Pihassa olen nähnyt hoitajaa ja vaikuttaa rauhalliselta ryhmältä. Nyt joukkoon oli tullut uusi (näytti 6kk) lapsi. Tämä pieni huusi korvia huumaavasti hoitajan sylissä ja hoitaja teki samalla kastiketta. Pyysi minun odottaa, että saa ruskistettua jauhot. Kaksi n. 2v lasta hakkasivat toisiaan autoilla päähän, hoitaja väliin ja jauhot paloivat. Tässä vaiheessa kaikki kolme lasta huusi. Alle 4v istui seinän vieressä ja näytti säälittävältä. Miksi hoitajalle laitettu noin pienet lapset?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka niin? ap

Vierailija
2/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna tuohon hoitolapseen. En tiedä vauvan ikää, näytti 6kk. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti perhepäivähoitajilla on just tpmmosta, siksi vien omat päiväkotiin,

Vierailija
4/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sokeria) mutta et voinut auttaa että oisit ruskistanu kastikkeen tai pannu tenavat ruotuun

Vierailija
5/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdä ruskeakastike kuin rasvasta ja jauhoista?

Vierailija
6/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(sokeria) mutta et voinut auttaa että oisit ruskistanu kastikkeen tai pannu tenavat ruotuun

Vierailija
7/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pelaa, mikä lakin kohta sen estää? että ei saa estää lasta auton alle juoksemasta muu kuin hoitaja tai putoamasta kiipeilytelineestä, ei oo tosi eli saa estää jos toista lyö, tietysti

Vierailija
8/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäjauhokaan ei maistu niin pahalle.... Ja ruskistettua kastiketta ei voita mikään.

Vierailija
9/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a uunissa tuu

Vierailija
10/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä laista puhut? Meillä mieheni, lapseni ja välillä mummo leikkii hoitolasten kanssa. Tekevät myös ruokaa jos olen hoitolasten kanssa pihalla. Lukevat satuja ja lohduttavat. Juttelevat jopa elämää suuremmista asioista.

Vierailija
11/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan valmistus tulisi olla hanskassa niin, ettei lapset joutuisi suuremmin kärsimään ja ulkoilun jälkeen sitä kauaa odottamaan.

Jos hoitsun asenne on vielä tuollainen ettei ovelle tulija saa häntä " peittelemään" kaaosta vaan tuo sen rauhassa julki niin itse kyseenalaistaisin hänen kasvatustaitonsa.

Hmm, ruskeaa kastiketta noin pienille lapsille... ei taida olla ruokalistatkaan hallussa...

Näettekö pihalla päivisin tmv? Jos vaistosi sanoo ettei tilanne ollut hallussa, niin olet todennäköisesti oikeassa..

Vierailija
12/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maizena pahaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan