Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien nuorten naisten muoti

Vierailija
07.11.2008 |

Aika kuvottavaa katseltavaa, kun parikymppiset turvonneet siihen kuntoon, että läskimaha roikkuu.

Ja sit ne kulkee tiukoissa paidoissa ja liian kireissä farkuissa.

Jotain rajaa, pliis!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sen kokoinen ja hyvässä kunnossa. Peppu hyvänmuotonen yms.

Vierailija
2/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaatteita tehdään vaan täydellisille ihmisille ni me läskit joudutaan kärsimään (tai tilaamaan ulkomailta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkonen sentään kun on kivaa katsottavaa kun joku 165cm ja +60kg mätisäkki sulloo itsensä johonkin 28" newagen farkkuihin joiden tarkoitus on korostaa peppua ja kauniita muotoja. Mutta kun se peppu ei olekkaan peppu vaan PERSE ja kokoa seitsemänleivän uuni. Ja tämän komeuden kruunaa ne jenkkakahvat jotka tursuavat vyötäröllä.. ae ae ae :D

Vierailija
4/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten tuijotuksia. Kun tällainen jenkkakahva-laardiperse vilahtaa ohi läskit hyllyen niin 80 % miehistä kääntyy katsomaan (ihaillen).

Hoikat laudat ei käännä katseita!

Vierailija
5/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille sopisi paremmin "porkkanafarkut".

Vierailija
6/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät oikein itse tiedosta, mikä sopii ja mikä ei. Eivät ole tiedostaneet, että muodista on järkevää poimia vain itselle sopivat jutut. Ainoastaan mallityypeille käy kaikki.

Se on kyllä oikeasti kamalan näköistä, kun on lantiofarkut ja sen päällä kireä paita (hyvässä lykyssä liian lyhytkin) ja jenkkakahvat loistaa kilometrin päähän. Tämä komeus sitten kruunataan talvella alimittaisella toppatakilla, jotta ne jenkkikset ei vahingossakaan peity vaan pikemminkin korostuu.

Toisaalta täytyy ajatella niin, että tytöillä on siinä suhteessa itsetunto paikallaan, eikä kulje kaapu päällä. Mitäs sitä toisaalta peittelemään totuutta?

Vierailija
7/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen 32-vuotias ja kolme vuotta sitten laihdutin 23 kiloa. Sitä ennen sain juttua vanhemmilta miehiltä, jotka kai ajattelevat, että nuori ja pullea on sopivampi flirttailukumppani kuin nuori ja hoikka. (ei valinnanvaraa) Laihtumiseni jälkeen olen saanut ihan eri tavalla katseita ja huomiota ikäisiltäni miehiltä ja nuoremmiltakin. Enkä ole mikään missimittainen vaan suhteellisen normaali ja sopusuhtainen, joka "voisi kyllä pari kiloa laihtuakin".

Kyllä se terve ja normaalipainoinen enemmän viehättää. Ei siitä mihinkään pääse.

miesten tuijotuksia. Kun tällainen jenkkakahva-laardiperse vilahtaa ohi läskit hyllyen niin 80 % miehistä kääntyy katsomaan (ihaillen).

Vierailija
8/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti niitäkin, jotka nimenomaan pitää lihavista, mutta kyllä ne vähemmistössä ovat.

Vierailija
9/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties Tukiainen?

Tiedoksi vaan, että ne katsee ei todellakaan ole mitään ihailua...

Vierailija
10/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erottaa ihailevan ja ihmettelevän katseen?

Vierailija
11/11 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut olevani ilmaa ja kyllä siitä aika hyvin tunnistaa, että kun katsoo, niin silloin se on ihailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän