Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisi Sauli voittaa vaan sen takia, ettei Kadi voittaisi.. : (

Vierailija
03.12.2007 |

En mä tiedä, mä jotenkin petyin eilen pahasti. Minusta Sauli kuitenkin puhui huomattavan paljon pahaa muista selän takana (Jussi, Martina, Jarkko).

Kadi ei ihan samalle asteelle vajonnut. Mutta oliko niin, että se olisi ollut niin kova paikka monelle, että virolainen nainen olisi voittanut sen takia Saulin kannalle meni myös Kadin vihaajat ja esim. Nikon kannattajat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan sama millä syyllä Kadi jäi kakkoseksi, ei kiinnosta. Pääasia että jäi kakkoseksi.

Vierailija
2/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat naiset tippui jo ajat sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-Kadistien määrän perusteella ja varsinkin heidän fanaattisuutensa perusteella olen päätellyt, että oikeat fanit olivat Kadilla. Iso osa Saulin äänistä oli protestiääniä Kadia vastaan, mm. katkerilta vanhoilta Timo-faneilta. :D

Totta kai osa Kadia äänestäneistä saattoi protestoida esim. Saulia vastaan, mutta ihan sen Kadin koko kauden aikana saaman valtaisan huomion perusteella uskon, että Sauli voitti Kadia vastaan suunnatuilla äänillä, ei " omilla" äänillään.

Vierailija
4/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tyytyväinen, ainoa toive oli ettei Niko tai Riitta voita.

Vierailija
5/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadin en missään tapauksessa olisi halunnut voittavan, minusta Kadi muuttui koko ajan vastenmielisemmäksi. Alkoholi- ja auktoriteettiongelmainen...

Vierailija
6/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jo hävinnyttä" . :( Luulen, että jos Niko olisi alussa jo ollut Kadin kanssa samalla viivalla ja Sauli jäljessä, BB-voittoon olisi äänestetty Niko. Myönnettäköön, että Kadilla taisi olla absoluuttisesti suurin määrä faneja, mutta niin toisaalta myös inhoajiakin, jolloin Niko ja Sauli joutuivatkin taistelemaan samoista äänistä - Sauli voitti, koska nähtiin alun jälkeen parempana vastuksena Kadille johtoasemansa vuoksi.

Vierailija
7/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat syyni olen jo aloitukseen kertonut, miksi en Saulista kovasti pitänyt.

Älkää nyt aina heittäkö homofobiaa syyksi jos joku ei jonkun homon piirteistä pidä! NAurettavaa!

Ps. enkä minä ainakaan edes tiedä Kadin tai Nikon suuntautuneisuutta (kun ievät taida sitä itsekään vielä ihan tietää?).

Vierailija
8/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi, että 2000-luvulla vielä ollaan niin suvaitsemattomia.

Vierailija
9/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni pitänyt Suvin talossa kauemmin, Kadilla ja Suvilla on jo varsinkin muutaman kännikerran aikana todella läheistä menoa ja selvä kaipuu toistensa kosketukseen. Tuntuu, että moni ei edes huomannut sitä sähköä niiden välillä kun keskityttiin hämmästelemään Saulia ja Nikoa.

Vierailija
10/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatin Kadia, mutta tosiaan jossain vaiheessa aloin ihmetellä, että mitä hittoa noiden poikien välillä oikein on??