Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 3.12

03.12.2007 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 51) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 79.5 kg, ( 62 kg), 80.1 kg, 0.0 kg, 14.7 kg, 0.6 kg,

5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.1 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 55.7 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 0.7 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 92.5 kg, ( 75 kg), 91.6 kg, -0.7 kg, 2.1 kg, -0.9 kg,

-4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.3 , 1.74 m

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.5 kg, ( 72 kg), 79 kg, 0.6 kg, 13.2 kg, 2.5 kg,

8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 26.7 , 1.72 m

[color=fuchsia][b] Göögle [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60.3 kg, -0.9 kg, 23 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.4 , 1.68 m

[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 77.4 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 1.3 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.6 , 1.63 m

[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 78.8 kg, -0.4 kg, 11.4 kg, 2 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 27.9 , 1.68 m

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 76.8 kg, -1.1 kg, 18.2 kg, 0 kg,

0 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.2 , 1.65 m

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 77.4 kg, -0.1 kg, 18.1 kg, 0.6 kg,

4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , 1.78 m

[color=fuchsia][b] Napos [/b]♥[/color] UUSI

71 kg, 70 kg, ( 64 kg), 70.4 kg, -0.6 kg, 0.6 kg, 0.4 kg,

2 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.9 , 1.68 m

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 93.6 kg, ( 85 kg), 95.5 kg, -0.4 kg, 6.5 kg, 1.9 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 34.7 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 77.6 kg, ( 70 kg), 81.9 kg, -0.5 kg, 8.1 kg, 4.3 kg,

23 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 27.1 , 1.74 m

[color=green][b] Pellekaijapum [/b]♥[/color]

90 kg, 85 kg, ( 70 kg), 88 kg, 0.0 kg, 2 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 34.4 , 1.60 m

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 58 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 0.9 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 58.5 kg, -0.8 kg, 14.5 kg, 0 kg,

0 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 19.8 , 1.72 m

[color=green][b] Sadeye [/b]♥[/color]

84.6 kg, 82.3 kg, ( 60 kg), 84.1 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.8 , 1.68 m

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 68 kg, ( 58 kg), 70.1 kg, 0.9 kg, 0.4 kg, 2.1 kg,

4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.1 , 1.64 m

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.7 kg, ( 70 kg), 77.6 kg, 0.0 kg, 12.4 kg, 0.9 kg,

6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 24.0 , 1.80 m

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Körömölli : -1.1 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 51 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Chicky

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Körömölli

3. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. rosvohummeri

4. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Napos

5. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Henniina

6. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Minlee

7. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Unnika

8. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Allakka

9. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Bertta07

10. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ht.78

11. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Katti26

12. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nolaana

13. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pellekaijapum

14. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982

15. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Sadeye

16. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Volga

17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Emonamoha

18. sija =>¿ 23 ¿vkoa:.. Ororo

[/b][/size][size=1]

Rosvohummeri saavutti lopullisen tavoiteeen.

Välitavoitteen saavuttivat: Chicky ja Körömölli.

ONNEA KAIKILLE !!!

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, Göögle, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Napos, Nolaana, Ororo, Pellekaijapum, Pointzi06, Ronja1982, Rosvohummeri, Sadeye, Unnika, Volga

Laihduttajia: 23

Painomme oli alussa: 1964 kg

Painamme nyt: 1778 kg

Tavoitepainomme (vko 51/2007): 1747 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -4.0 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 62 kg

Kokonaispainonpudotus: 186 kg

Matkaa tavoitteeseen: 31 kg

[/color][/size]

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos 80,2kg. Olen pettynyt. Olen syönyt tosi vähän karkkia viimeset pariviikkoa ja vaikka keksiäkin alkoi tekemään mieli viime viikolla niin sain sen pysäytettyä yhteen keksipakettiin. Harmittaa vähän sekin kun mulle tarjottiin yhtä työpaikkaa, mutta se meni nyt sitten ohi kun olen raskaana. No eihän sitä tiedä mitä paikkoja on sitten tarjolla joskus kun taas palaan töihin.

rosvohummerille vielä kerran onnittelut tavoitteeseen pääsystä! Se on ihan mielettömän hieno saavutus.

Chicky ja Körömölli Onnea välitavoitteen saavuttamisesta!!!

Vierailija
2/21 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tavoitteensa saavuttaneille! Mulla vaaka näytti 69,9 kg tänä aamuna eli 500 g pudotusta viime viikosta. Oon kyllä syönyt pitsaa ja suklaatakin, vaikka en siitä edes välitä. Ehkä tämä syömisten silmällä pitäminen kuitenkin hillitsee meikäläistä. Ylimääräisiin iltapaloihin en oo enää sortunut. Mulla oli 70 tavoitteena viikolle 51, joten yritänpä nyt ainakin olla ottamatta plussaa.

Tsemppiä alkavalle viikolle!

Napos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa hivuttaudun taas tuonne alle kahdeksankympin. Olin kyllä aikamoinen näky viime viikolla, naamani oli ihan epämuodostunut turvotuksesta. Nyt onneksi olotilani alkaa muutua paremmaksi. Killpariarvoni olivat ihan normaalit, eli siitä " sairauteni" ei johtunut. Terveyskeskuslääkäri kirjoitti reseptin vatsahaavan hoitoon, syön nyt niitä lääkkeitä, mutta enpä kyllä usko, että sydämen rytmihäiriöt voivat johtua siitä. taitaa vaan olla niin, että stressi teki elimistölle tepposet....

Onnea kovasti tavoitteensa saavuttaneille!!!

ALLAKKA: Kylläse siitä lähtee, tiedän kyllä miten ärsyttävää on keikkua tässä kahdeksankympim päällä=(

NAPOS: Hyvältä näytti tuo 69,9 ( olispa mullakin tuollaisia lukemia!!!)

Viikon tulos:

Viime viikko: 81.9kg

Nyt: 80,0kg

Pudotusta: -1,9kg (Nesteitä vaan, siitä hurja lukema)

Ororo

Vierailija
4/21 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen Henniina täällä. Töissä pitää kiirettä ja parisuhdekin on aika riitainen ollut tässä, mutta eiköhän kaikki käänny parhain päin.

paino:59,9kg

muutos:-400g

En nyt jotenkin välitä edes tuosta painosta kiukuttaa vaan kaikki asiat. Onneksi sain lykättyä pojan hoitoon viemistä kahdella viikolla. Isi hoitaa poitsua ja mamma paiskii töitä, joita muuten tulee joka tuutista. Hain pariin paikkaan jo aiemman työn lisäksi, kun ajattelin vaihtaa työpaikkaa. Nyt sitten olisi useampi vaihtoehto minne voisin mennä, mutta en tiedä uskallanko sittenkään vaihtaa tuttua ja turvallista työpaikkaa uuteen. Kiinnostaisi kyllä jo saada vaihtelua. Saas nähdä miten tässä nyt sitten käy.

Onnea kaikille tiputtaneille ja kiva, kun Ororo sulla ei ollut mitään sairautta ja alkaa tuo turvotuskin helpottaa. Nyt en muista mitä muuta piti kirjoitella..

~Henniina

5/21 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin nyt vaan tuon mun viime viikon painoni, että saat Minlee päivitettyä tuon listan munkin osaltani.

Valitettavasti paino on hurjasti enemmän kuin tuo edellinen listalle laitettu painoni, mutta toivottavasti oon taas pian noissa samoissa lukemissa takaisin:)

Eli painoni perjantaina 30.11: 62,2 kiloa

Lisää on tullut tän mun tauon aikana siis noin neljä kiloa, mutta nyt mä käännän tuon painoni laskuun, ja jouluaattona paino alkaa 57 kilolla!!!!!

Tämän viikon painoni mä ilmoitan sit perjantaina, ja toivon mukaan se on jo jotain muuta kuin 62-alkuinen!!!!!!!!!!!!

Oikein tuloksellista painonpudotus viikkoa kaikille!

Ronja

Vierailija
6/21 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no.. tuo meidän vaaka kyllä hassuttelee nyt ihan urakalla.. kävin aamulla normaalisti (ensin vessaan ja sit vaakalle) no..eipä se näyttänyt yhtään mitään! siis sammui kun nousin vaakaan (joo, varmaan liian iso järkytys sillekin ;)) No, söin sit ja sen jälkeen kokeilin ihan " huvikseni" vaan.. no sit se näyttikin lukemia. 95,4 oli muistaakseni se lukema.. eli pikkasen nyt ärsyttää että mitä se oliskaan näyttänyt ilman sitä syömistä!!!??

veteleeköhän viimeisiään toikin vaaka.. liikaa rääkätty poloista :)

no, mut ilmoittelen huomenna, jos tulee vielä " parempi" lukema.. ja kaikenlisäks siitä vaa' asta hävis jotkut läpyskät sieltä pohjasta..sellaiset " pehmikkeet" tai jotkut.. että voi olla että nää lukemat tästä eteenpäin on vähän niin ja näin.. mut onhan nekin kai suuntaa-antavia.. ja mitäs noilla muutamilla sadoilla grammoilla loppujen lopuks on ees väliä! välillä oon aatellu, että melkein kaikkein paras olis se kiekkovaaka.. ei tartteis turhaan niitä satojagrammoja kyttäillä :)

mutta eipä täältä tällä erää muuta.. moiks!

N

Vierailija
7/21 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että patteri on loppumassa? Ainakin meidän vaaka käyttäytyy just noin silloin.

Vierailija
8/21 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olo on ihan tyytyväinen nyt, kun tavoitepaino on saavutettu, mutta en kuitenkaan ihan hirveästi leiju, on raskas elämänvaihe meneillään ja sitten on tietty vielä se, että saavutettu paino pitäisi saada pysymään.

Muttamutta, en varmasti ikinä olisi onnistunut keventymään tuota 14,5 kiloa ilman Sisunaisia! Olin jo muutaman kerran ehtinyt aloittaa laihduttamisen itsekseni ennen tänne löytämistä, mutta aina oli lopahtanut kesken. Että kiitos vaan ryhmälle tuesta ja tsemppauksesta!

[b]Allakka[/b] Hienostihan sulla menee, herkuttelu on hallinnassa ja sata grammaa nyt on niin vähän, että se voi johtua ihan sattumasta, varsinkin kun olet raskaana. Äläkä liikaa huolehdi työasioista, kyllä ne varmasti järjestyvät sitten kun sulla on taas paremmin aikaa panostaa niihin. Vaikka paraskin sanoja minä, olen molemmilla äitiyslomillani hampaat kirskuen seurannut, kun pari toivetyöpaikkaa on tullut hakuun ja mennyt sivu suun.

[b]Napos[/b] Sullahan laskee paino tosi hyvin ja kestää silti vähän herkutellakin, jee! Onnea pudotuksesta!

[b]Ororo[/b] kiva kuulla, että voit paremmin! Melkoisen hurjilta oireesi viime viikolla kuulostivat, jäin oikein miettimään, miten jakselet. Tsemppiä!

[b]Henniina[/b], 400g on mun mielestä ihan kelvollinen viikkopudotus, ei sitä ainakaan tartte harmitella! Toivottavasti muutkin harminaiheet häviävät pian ja työkuviot selkiytyvät.

[b]Ronja[/b] tsemppiä uuteen rutistukseen! Kyllä se siitä taas lähtee ja vaikka kiloja onkin tullut takaisin, olet edelleen kuitenkin miinuksen puolella, kun lähtöpainoon vertaa.

[b]Nolaana[/b], josko tosiaan olisi vaa' asta patterit lopussa? Meidän vaaka tosin pitää lottoarvontaa välillä ihan muutenkin vaan.

Vierailija
9/21 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkopudotuksesta ja välitavoitteen saavuttamisesta ja [b]Chickylle[/b] välitavoitteen saavuttamisesta!

Huomenna aamulla vaa' alle, aion tosiaan olla punnituksissa mukana jouluun asti, jos se vaikka vähän auttaisi siinä, ettei paino saman tien ala nousta. Katsellaan, kulunut viikko on kyllä mennyt vähän turhan paljon palkkioherkkujen merkeissä...

Vierailija
10/21 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan huolenosoituksesta ROSVOHUMMERI ja muutkin jolta sain lohduttavia sanoja.

Nyt tämä tyttö on taas voimissaan! Tuntuu ihanalta olla taas oma itsensä. Painokin on taas kasikympin alapuolella ja kroppa tahtoo liikkumaan. Kävin tänään punttisalilla piiiiitkästä aikaa. Väliä oli taas n. kuukausi. Sitä ennen kävin muutaman viikon kerran viikossa ja sitä ennen oli taas n. kuukauden paussi (johtuen sairauksista ja kiireistä)

Mua ihan hävettää mennä sinne niin harvoin. Mitähän ne ohjaajatkin siellä miettii kun huomaavat, että noin harvoin käy? Luulevat tietty, että olen siinä uskossa että tuollainen treenitahti kasvattaa lihasta =/.....

No ei pidä välittää siitä mitä muut ajattelee vaan mennä vaan koska tietää, että jos se ei hyödytä fysikkaa niin ainakin psyykettä. Sitten taas kun psyyke voi hyvin terveeliset elämäntavat nousevat tärkeäksi osaa mun elämää.

Hitsit kun tulee joulu, tykkään siis tosi paljon joulusta, mutta kun joulutunnelmaa ei kunnolla tule ellei leivo piparkakkuja torttuja yms. Taas lisää kiusauksia.....

Luulisin, että syksyinen lihotuspommi- peikkoni on kuitenkin voitettavissa , kolmekymppiseksi (tammikuussa) tuskin onnistun tiputtamaan paria kiloa enempää, mutta ainakin olen laihempi silloin kuin viime vuonna samaan aikaan-jee!

Tsemppiä* 1 000 000 kaikille!

Ororo

11/21 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikki sisukkaat!

Milloin tuon tavoitepainon pitäisi olla saavutettuna? Tällä viikolla? Vai joulukuun lopussa?

Ronja

Vierailija
12/21 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli plussaa parisataa grammaa. Voi siis ajatella tavoitepainon pysyneen, ellei tuosta 200 grammasta tule viikoittainen tapa. No, katsellaan. Tarkoitukseni on, että paino jatkossa keikkuisi 58-59 kilon korvilla. Ei vamaan ole realistista ajatella, että yhdessä tietyssä lukemassa pysyisí.

[b]minlee[/b] Kun nyt viime viikolla saavutin tavoitepainon, sinun ei enää tarvitse ottaa talteen punnitustuloksiani. Minulle riittää, että käyn vaan raportoimassa ne. Ja tosiaan sitten joulun jälkeen jatkan ihan omillani, jos vaan malta pysyä pois täältä. :-)

Onko kellään muuten hyviä vinkkejä/kikkoja, millä laihdutustuloksen saa pysymään? Itse ajattelin sellaista, että vaikka parin viikon välein kävisin vaa' alla, ja jos paino alkaa lähennellä kuuttakymppiä, pidän tiukempaa linjaa, että saan alkavan nousun katki. Liikuntaa olisi myös tarkoitus ottaa ohjelmaan joulun jälkeen, toukokuussa olisi yksi kympin juoksu, johon haluaisin osallistua ja sitä varten pitää kyllä treenata, kun koko syksy on mennyt lusmuillessa.

[blue]HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ ! ! [/blue]

Vierailija
13/21 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värien käyttöä. Uusi yritys

[color=blue] HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ ! ! [/color]

Vierailija
14/21 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistikuvan mukaan tavoite oli viikolle 51.

Mä uskon siihen että jokainen liikuntakerta on hyväksi. Onhan se aina parempi kuin että jää sohvalle makoilemaan. Nimimerkillä mitenköhän sitä saisi itsensä liikkeelle.

Jotta painon saisi pidettyä tavoitepainossa niin luulempa, että ainakin aluksi kannattaa käydä vaa' alla viikon,kahden välein ettei pääse mitään suurempia yllätyksiä tapahtumaan. Mä aikoinaan myös kävin lenkillä säännöllisesti niin se auttoi pitämään painoa kurissa.

Vierailija
15/21 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli kahden kilon marginaali jonka sisällä painon piti pysyä ja siitä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
16/21 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa oli 100 g enempi kuin viikko sitten. Uusi paino oli siis 77.5 kg

Tavoitteeseen en tule pääsemään, vaikka aion kyllä olla nyt nämä seuraavat 2 viikkoa melko tiukkana. Jos tässä saisis hyvät pohjat joulua ajatellen ja sitten ei haluaisi mässäillä niin kauheasti, kun paino näyttää hyvältä. Toivoa sopii.

t. Minlee

ps. Ronja: Tavoite on laskettu viikolle 51, kuten Allakka jo mainitsikin.

Vierailija
17/21 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan onnitteluista, kyllä tuntui hyvältä kerrankin saavuttaa tavoite! Tällekin viikolle ihan kivasti miinusta, 600g, eli paino on nyt tasan 91. Toivottavasti tämä alamäki jatkuisi...

Liikkumaan en ole ehtinyt yhtään, kun ollaan kaikki sairasteltu, ja ulkona ilmat on olleet aika kamalat. On oikein ikävä reipasta happihyppelyä raikkaassa talvisäässä!

Nyt on taas kiire, pikkupomo karjuu kärttyisänä...

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Chicky

18/21 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjaa tulosta tälle viikolle, sillä vietettiin työkavereiden kanssa pikkujouluja keskiviikkona ja sen totta vie huomaa..turvottaa niin, että sormus ahdistaa yms., joten turha mun on sinne vaa´alle hyppiä pahaa mieltä hakemaan ;o) eli ens viikolla sitten taas!

Nyt pikkuneiti vaatii aamupalaa eli kirjoitukset jää taas kerran lyhyeksi, mutta paremmalla ajalla tuun sitten taas..viikolla jo yritin teille pariin otteeseen viestiä tänne laitella, mutten saanut mitään viestejä läpi..toivottavasti nyt ei käy samalla tapaa :o(!!

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä :o)!

köris

Vierailija
19/21 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,lunta oli tuossa viikon alkupuolella oikein ihanasti,kerkesin jo saamaan hyvän joulufiiliksen päälle....sit yhtenä yönä kaikki oli sulanu.Voi että mua suututti,ja edelleen tympäsee toi lumettomuus JOULUKUUSSA,sais toi sääherra jo pikkuhiljaa antaa meille lumet kokotalveksi.Lapsetkin on ihan kiukkusia ku lumet aina vaan käy paripäivää maassa,ja sit sulaa pois KRRR!!

Joo,sit tähä inhottavampaa puoleen.Ajattelin jo nyt tulla ilmoittamaan painon tänne ku se näyttää niin älyttömiä lukemia.Jos sais itteä niskasta kii jo nyt ja painon taas laskusuuntaan,toi joulu on kyl vihollinen mulle,mie ku tykkään syödä kaikkea hyvää=)=)niin saa varmaan itteä toppuutella herkkujen kanssa.

Noniin..eiköhän tässä jo tarpeeksi kierrelty ja kaarreltu ton painon ilmoituksen kanssa....

Tänä aamuna puntari näytti 85.1kg JÄRKYTTÄVÄÄ.....Pari kiloa tullu tuosta noin vaan takasin,ku niiden pois saaminen oli niin työlästä niin sit ne tulee takaisin aivan liian helposti.Mutta nyt olen painon ilmoittanu,ja häpeissäni yritän sitä taas saada alemmas.

Ainiin....mulla ei ole enää sitä Elixian jäsenyyttä.....meillä ei kaverin kans yksinkertaisesti ollu yhteistä aikaa et oltais keretty salille.Mie ku oon semmonen etten yksin halua olla salilla,niin sit oltais tosi harvoin käyty ja ihan turhasta maksettu.Saattaa kuulostaa vain syiden etsimiseltä miksi ei oo enää sitä jäsenyyttä,mut mieluummin laitan jäsenyyden pois ku että menen salille aina ihan ahdistuneena ja paniikissa YKSIN.Mutta joo,nyt lähen laittamaan ruokaa lapsille,isä ku ei ollu saanu tehtyä ruokaa niille aamusta ku mie olin viel nukkumassa.....

Vierailija
20/21 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

iltaa vaan tyttöset hoikkaset :D

Meikäläinen on onneksi pysynyt inhimillisissä mitoissa

huomioon ottaen tuon KORTISONI -kuurin joka siis

viellä menossa, nyyh.... Paino oli tuossa viikolla

n. 78kg joten hiukkasen on vaan turvotusta.

Mutta MINLEE - edelleen yritän sinne alle tuon 77,6 kg

joten laitetaan listalle kun pääsen sen alittamaan.

Kävin tuossa eilen CITYMARKETISSA vauvan kanssa

lenkillä ja tein kyllä aivan ihania löytöjä... ensi kesäksi

ITSELLENI :D Urheilumerkkejä ostelin sellaisia ihanania

pinkkejä/valkoisia/punaisia urheiluvaatteita olivat niin

HALPOJA :D

- Adidas huppari 49,90e nyt 10,00e

- Champion hupparitakki 39,90e nyt 15,00e

- Reabok valkoinen huppari 39,90e 16,90e

- A Torstain ulkohousut 49,90e nyt 20,00e

ETTÄ PAREE ON ENSI KESÄÄN MENNESSÄ tippua AINAKIN 10kg :D

Muuten ei nuo UPEAT vaatteet oikein istu... juu....

Onneksi löysin myös itselleni muutamat sopivat kesä/kevät

kengät OVh 49,90e nyt vain 10,00e/pari - OSTIN KOLMET :D

Ensi vuoden alusta kun aurinko rupeaa viihtymään kanssamme

päivä päivältä enenmmän niin saamme varmaan uutta tarmoa

ja tsemppiä lähenevästä kesästä - itselläni oli kyllä loppuvuodeksi

tavoite 70kg mutta eip toteudu todellakaaaaaaaan... :D

ORORO - täältä tullaan ollaan aika tasoissa taas. Toivottavasti

rakas kilpa sisareni et vain luikahda ohitseni :D

UUSILLE tulokkaille - TERVETULOA joukkoon mahtavaan ja kohta

oikeen hoikkaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä