Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taasko menee kesken? Apua!

21.01.2007 |

Hei!

Tänä aamuna aamupissalla käydessäni pyyhkiessäni paperiin tuli rusehtavaa tuhrua. Rv on 8+6. Nyt olen paniikissa et meneekö tää kesken taas. Km oli9/05 viimeksi. Kipuja ei oo. Mulla on koko ajan tunne et täytyis mennä pissalle. En jaksa enää olla epätietoinen. Pelottaa. Vaikka oon ollu realistinen tän raskauden suhteen niin jotenkin olin ajatellu et nyt meille tulee vihdoin lapsi. Meillä ei ole ennestään. Viime keskenmenon jälkeen meni yli vuosi raskaaksi tuloon. No ei kai voi kun toivoa et pysyis sisällä. Onko muilla ollut tälläistä? T:surullinen taapero74

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, minä vuodin viimesimmältä lapseltani viikolta 6 viikolla 11 samanmoista ruskeaa tuhrua ja silti kaveri pysyi kyydissä loppuun asti. Ota rauhassa eläkä nyt stressaa, autat parhaiten asiaa jos vaikka lepäilet ainakin tämän päivän.

Vierailija
2/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhruvuodosta raskauden aikana ei ole kokemusta, mutta tuo jatkuva pissahädän tunne voi tarkoittaa pissatulehdusta eli suosittelen, että otat yhteyttä terveysasemallesi, jotta saat lähetteen virtsanäytteeseen jolla mahdollinen tulehdus selviää. Raskausaikana tuo tulehdus voi olla tavallista lieväoireisempana.

Toivotaan, että tuo tuhruttelu on sellaista " hyvänlaatuista" , kuten edellisellä vastaajalla! Jaksamista, varmaan tosi kamalaa pelätä taas pahinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta. Pissa testin vasta vein labraan ja puhdas oli. Housuun asti ei vielä vuoto ole tullut,mut aina pyyhkiessäni tulee tummaa paperiin. Tää on kamalaa. Oon jo varautunut pahimpaan. Varmaan menee kesken. Huomennahan sen varmaan jo tietää. Meille ei siis tule taaskaan vauvaa. Ikää on jo kesällä 33 ja toivon meinaan jo menettää. Ei uskalla kohta enää yrittääkään,kun saa olla taas pelosta sekaisin.

Vierailija
4/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta.Vuoto ei aina merkkaa keskenmenoa!

Minulla alkoi kirkas ja todella runsas vuoto rv 8 ja jatkui rv16 asti. välillä vuoto oli ruskeaa ja välillä kirkasta. Ja sitä tuli sen verran koko ajan että sidettä oli pidettävä,toisinaan yösidekin tuli läpi. ja vuoto johtui istukan alla olevasta hematoomasta. Vuoto saatiin pysymään aisoissa levolla ja kun istukka siirtyi ylöspäin niin hematooma hävisi.

Raskaudesta ei oikein alussa osannut nauttia kun ei tiennyt mitä tuleman piti,mutta sitkeästi kaveri pysyi matkassa. Sitten kun vuodot loppui ja liikkeet alkoi tuntua niin oma mielikin piristyi.

Voimia sinulle ja tarrasukkia vauvelille.Tiedän että epätietoisuus on hermoja raastavaa. Lepäile!!!

Edram ja himppu 29+2

Vierailija
5/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa, itse muistan esikoiselta juuri noilla viikoilla, alituisen pissalla ravaamisen ja aina uudestaan hetken päästä pissitti, sekin normaalia. Vuoto voi johtua siitä, että elimistö reagoi toisiin jääneisiin kuukautisiin, niin voi senkin takia vuotaa ruskeaa. Yritä ottaa rennommin ja katsella rauhassa.

t.thelma