Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anopeista

Vierailija
03.12.2007 |

Tällä on ollut paljon näitä ketjuja anopeista. En ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset eivät voi sietää anoppejaan. Anoppi on ja pysyy siinä elämässä toivottavasti melko kauan, ja sne kanssa pitää tulla toimeen. Oletteko mustasukkaisia siitä että miehellänne on toinenkin nainen elämässään, vai miksi vihaatte hänen äitiään? Koittaisitte käyttäytyä kuin ihmiset ja unohtaa kateutenne ja mustasukkaisuutnne. Minä tulen mainiosti toimeen anoppini kanssa, johtuen siitä, että olen alusta asti asennotunut niin, että hän on ihana ihminen, mitä hän muuten onkin. Hän on niin rakastava ja vastaanottava. Ottakaa siis mallia! Ja vaikka mustasukkaisuksissanne ette voisi anoppianne sietääkkään, muistakaa että älkää koskan haukkuko miehellene tämän äitiä! vaikka mies haukkuisikin, älkää menkö mukaan. sama asia kun itse vois sanoa kaverillesi että lapsesi on taas niiin ärsyttävä, mutta taatusti loukkaannut jos kaverisi sanoo sinun lastasi ärsyttäväksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo sun on puhua sen kivan anoppis kanssa. käyppäs vierailemassa mun anopin luona ja sano sitte uudestaa! Ja kyllä muuten annan miehenkin tietää mitä hänen äidistään olen mieltä! En rupea hänelle mielistelemään ja valehtelemaan. Mikä se sellainen suhde on missä ei voi mielipiteitään sanoa?!

Vierailija
2/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lentäny ärräpäitä puolin ja toisin. Ei ole kyse siitä että kuka on aikuinen ja kuka ei, vaan siitä että synkkaako ja ollaanko kuinka erilaisia ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan