Miten miehesi suhtautuu nykyään sinun vartaloon?
Eli kun olette saaneet ensimmäisen lapsen, muuttuiko miehesi suhtautuminen paljon ja kehuko miehesi vielä sinua seksikkääksi?
Vai valittaako miehesi että et enää ole saman lainen kuin silloin kun tapasitte.
Mulla on näin olin 15vuotias kun tapasin nykyisen aviomieheni ja meillä on yksi lapsi ja kiloja jäi lapsen saannin jälkeen viisi kiloa ja se häiritsee miestäni, mutta mieheni on lihonut itse kymmenen kiloa siitä kun tapasimme ja hänellä on mahoton kalja maha.
Tunnen että minun pitäisi olla mieheni mielestä semmoinen kuin ennen laiha ja pysty tissinen teini tyttö.ja se loukkaa minua.
Kommentit (14)
juuri yhtenä päivänä tässä surin imetyksen jäljiltä riippuvia tissejäni hiljaa omassa mielessäni, ja sit kävelin miehen ohi ja tämä täysin tietämättömänä tokaisi että " sulla on kyllä seksikkäimmät ja ihanimmat rinnat mitä kellään" :) Että ilmeisesti olemme asiasta eri mieltä.
mies käy yllättävän kuumana! Meillä kaksi lasta ja kaksi vuotta viimesestä synnytyksestä. Painan tällä hetkellä saman verran kuin alle kakskymppisenä mutta rinnat on kärsinyt ja mahassa on ylimääräistä nahkaa... =)
viimeisilläni raskaan ja muistutan kai lähinnä " valasta" , joten tuskin olen kovin heimaiseva näky edes vaatteet päällä saati sitten alasti:D
Ei mies valittanut ole, mutta jotenkin vain itsestäni tuntuu tämä kroppa nyt tällä hetkellä " vieraalta" ...jospa se tästä sitten muutaman viikon/kuukauden/vuoden päästä taas alkais tuntua omalta ja miestäkin " villitsevältä" ?!:)
3 alle 6v lasta ja mies on pepussa ja rinnoissa kiinni mielestäni enemmän kuin aiemmin! 8kg enempi painoa nyt kuin ennen muksuja ja itseäni häiritsee, mutta miestä ei, tykkää mun vararenkaasta.. Outo =) Tavatessamme olin todella hoikka, siihen verrattuna painoa nyt 16kg enemmän ja nyt ihanampi kuulema, kun saa kiinni.
Miehelle oli kyllä pieni pettymys, ettei raskaudesta jäänyt niitä paria kiloa! :)
Mies itse kehittänyt kiloja vatsan seutuun, mutta minun silmissäni hän on edelleen uskomattoman seksikäs :)
mies katsoo inhoten minua, syö samalla itse herkkuja kun minä kärvistelen vedellä iltaisin..
Ei ole sanonut mitään, mutta kyllä käytös ja katse kertoo.
Aionkin laihduttaa itseni takia. 25kg on tavoite, siitä siis jo 3kg lähtenyt vajaassa viikossa.
itseäni oma kroppa inhottaa, mutta miestä ei näytä liikakilot haittaavan.
Ihailee vartaloani aina, myös raskaana ja hyvältähän se tuntuu!
Itse kolme lasta saaneena on kroppani hieman venahtanut, mutta mieheni kuitenkin rakastaa sitä. No, onneksi enää 5 ylimääräistä kiloa. Tai ei ylimääräistä, mutta enemmän kuin ennen lapsia.
vaikkei ihan niillä sanoilla ookkaan sanonu. (Eikä itekkään oo mikään keijukainen) Ylimäärästä on, mutta ei se jatkuvalla mollaamisella ainakaan kannusta laihduttamaan, minkä meinaan kyllä vuoden alusta aloittaa.. Kerrankin saunasta tultuamme pyysi mua peilin eteen kattomaan, kuin iso maha mulla on. (ihankuin en sitä itse tietäisi) Ja kyllä itsetunto nousee kohisten. Ja huom, en ole kuin lievästi ylipainoinen.
Samanlainen olen kuin nuorempanakin, vaikka kaksi lasta...kuitenkin miehen maku on vuosien varrella muuttunut..huomaan pään kääntyvän isompia takamuksia katsomaan. Ja mulla on sellaiset geenit, ettei takamusta isommaksi saa...
Minä myös olen lihonut lähes 10kg siitä kun mieheni kanssa tapasimme. Mies tykkää kovasti kropastani. Itseä lihominen on ahdistanut.
Exä valitti jokaisesta lisäkilosta, vaikka itse paisui kuin pullataikina.
Enkä todellakaan ole samoissa mitoissa (+ 20 kg), kuin 18 vuotta sitten kun tapasimme ja lapsistakin jäi 5 kiloa.
Mutta kai siihen vaikuttaa sen oma tyytyväisyys omaan kroppaan ja samoin myös minun omaani (olen myös aika pitkä, harteikas ja urheilullinen, joten tunnen että se auttaa omassa asenteessani itseäni kohtaan).
Itselläni oli kolme lasta kun tapasin mieheni,joten ei ollut sanomista..