Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä

Vierailija
02.12.2007 |

Tätä mieltä minä olen pettämisestä: Jos pettää, ei kannata pilata parisuhdetta kertomalla, että kävinpäs vieraissa, anteeksi vain, mutta tulipahan tehtyä. Mikä on tehty, sitä ei saa tekemättömäksi, mutta kertominen varmasti pilaa kaiken.

Jos oma mieheni pettäisi, en haluaisi tietää. Rakastan häntä ja tieto siitä, että hän olisi pettänyt, lopettaisi tämän suhteen. Jos hän kuitenkin pettäisi, pettäköön sitten, kunhan minun ei tarvitse siitä tietää. Tietysti jatkuvaa suhdetta toiseen naiseen en hyväksyisi missään tapauksessa, yhden illan seksijutut eivät ole niin vakavia.

Itse asiassa olen sitä mieltä, että satunnainen pettäminen saattaa joissain tapauksissa jopa parantaa parisuhdetta. Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Itse hairahduin kerran sekstailemaan erään laivatuttavuuden kanssa (ja huom. en kertonut siitä miehelleni, koska tiedän, että hän olisi loukkaantunut verisesti).

Seksielämä oman miehen kanssa oli siihen asti ollut jotenkin samoilla kaavoilla toistuvaa rutiinia. Sain kuitenkin tältä laivatuttavuudelta intoa ja rohkeutta kokeilla myös oman miehen kanssa uusia juttuja ja sen jälkeen seksielämämme onkin ollut huomattavasti antoisampaa. Ja tästä yhden illan hairahduksesta on jo useampi vuosi. Parisuhde kukoistaa myös muuten paremmin kuin ennen, liekö johtuisi paremmasta seksistä...

Mitäs mieltä muut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ollaan miehen kans sovittukki, että mikäli joskus sattuu hairahtumaan esim. kännissä ja pettää toista, niin siitä ei kerrota. Jos on kerta ollu niin idiootti että on toista pettäny niin sitte kantaa ite myös seuraukset eli sen huonon omantunnon ja paskan mielen. Mutta toisen niskaan niitä ei kaadeta. Me rakastetaan toisiamme eikä haluta että joku typerä yhen illan juttu pilaa mejän suhteen. Minä ainaki loukkaantuisin jos saisin tietää pettämisestä joten en ees haluu tietää. Kuhan tiiän että minua se rakastaa ja minun kans haluu olla. Eri asia on sit joku pidempi suhde... sen haluun tietää enkä sellasta sulata. ELi sit ois varmaan eron paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän