Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö täällä kukaan osaa sanoa?(HIUSVÄRI IMRTYKSEN AIKANA)

Vierailija
02.12.2007 |

APUA!PANIKKI ISKI!MÄ VÄRJÄSIN IMETYKSEN AIKANA HIUKSIA NOIN 15 KERTA,

MITÄ VOI TAPAHTUA MUN LAPSEN KANSSA:O imetänyt lasta melkein 2v,värjäsin joka kuukausi ja joskus joka toinen viikko

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinua mietityttä mene lapsi kanssa tohtori ja kysy.. pitaa sinua varma aika hölmö

Vierailija
2/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se värjäys mitään AIHEUTA, vaan korkeintaan kohottaa RISKIÄ joihinkin asioihin. Jos lapsesi sattuu jonkin jutun saamaan, tuskin saa sitä PELKÄSTÄÄN värjäämisen takia.

Lopeta tollanen hysterisointi. Ei ole hyväksi lapsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat johonkin järjestykseen: Kaikkia riskejä ei voi poistaa. Tärkeimmät terveysriskit, joita itse voi hallita, liittyvät useimmiten tupakkaan ja alkoholiin sekä liikennekäyttäytymiseen. Jos nämä asiat ovat kunnossa, eli vanhemmat eivät tupakoi, eivät ryyppää, ajavat turvallisella autolla lapsi hyvässä turvaistuimessa liikennesääntöjen mukaan niin muutama hiustenvärjäys on yksi kärpäsenpaska lapsen vaarojen maailmassa.

Vierailija
4/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska värjäsit hiuksiasi...äly hoi!!!

Vierailija
5/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä olen ollut itsekin vastaavassa tilanteessa - ja pahemmassakin (tuli kahdet menkat raskauden alussa, joten otin kuppia kuin olisin ollut villi ja vapaa). Toisaalta hormonien syytähän tuokin, ylihuolehtiminen. Ja kuten joku jo sanoikin, elämässä ei koskaan tiedä, mitä tulee eteen. Kenen eteen. Miksi.

Hyvin se menee.

Vierailija
6/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit ovat aika mielenkiintoisia allergeeni- ja myrkkycoctaileja ja päänahan kautta vereen imeydyttyään kulkeutuvat myös maitoon. Kaikki ylimääräiset kemikaalit ihmiselimistössä ovat vahingollisia!

Vierailija
7/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sanoin että soita äitiysneuvolaasi ja kysy, tosin se ap oli niin yksinkertainen että ei voinut kuvitellakaan soittavansa sinne muuhun kuin soittoaikaan...

Vierailija
8/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei vastaa niin jättää viestin vastaajaan.. tai yrittää uudelleen, onko tullut tämmöinen mieleen?? vai pelkäätkö että poliisi tulee ja vie sut kun koitat eri aikaan kuin soittoaikaan?

Vierailija
9/9 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi vaikka pudota sängystä tai saada vesirokon.

Ihan turhaan mietit tuollaista enää nyt. Keskity tähän hetkeen äläkä jossittele ja kiusaa itseäsi riskeillä, joita et /etenkään jälkikäteen) voi hallita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi