Sauna
Viikko jo yliajalla ja ajattelin joskos oikein kunnolla saunoisi tänään. Onko kokemuskia, auttaako se synnytyksen alkuun? Tänään ja viime yönä on kyllä kipeästi välillä supistanut, mutta sitten loppuu.
Kommentit (9)
Sitä siis syödään / juodaan (yäk) ja aiheutetaan paha ripuli. Vanhanajan laksatiivi. Myydään apteekissa.
Itsellä ei käynnistynyt vaikka LA meni kymmenen päivää aikaisemmin... Eli eiköhän se edell. kirjoittajallakin ollut vaan sattumaa.
Kaikkeahan voi kokeilla, mutta eipä taida välttämättä mikään auttaa.
Eli kärsivällisyyttä vain.
Loppupeleissä, se vauvahan sen synnytyksen käynnistää :-) eikä mikään mitä äiti tekee / syö / juo.
Kaksi käynnistettyä synnytystä takana ei auttanut seksi,sauna, siivous eikä mikään muukaan : /
Ja kannattaa muistaa että yksikään vauva ei ole mahaan jäänyt, eli eiköhän se sieltä tule ; )
Ainoa keino saada supistuksia helposti ja varmasti on se nännien hierominen ja vauvan imemisen " simuloiminen" :-P mut eipä sekään tehoa jos ei vaavi ole valmis syntymään.
Itsellä oli viikkoja 41+4 ja käynnistys sovittu seuraavalle aamulle..yliaikaiskontrollin jälkeen tuli supistuksia pitkin iltaa ja kävimme illalla vielä saunassa (kuten kävimme myös melkein joka muukin ilta!) ja yöllä 00.30 alkoi säännölliset supistukset.....ja tästä 20h päästä oli vauva maailmassa:) Olin iloinen, ettei tarvinnut käynnistää, vaikkakin oli pitkä ja " vaikea" synnytys.
En sitten tiedä oliko tuolla saunomisella mitään osuutta asiaan vai oliko
vain yhteensattuma-todennäköisesti;) Eipä siitä kuitenkaan mitään haittaakaan ole eli ei muuta kuin löylyyn vaan ja toivotaan pikaista vauvan maailmaantuloa!!
Terkuin: Je_Ni
mulla poppakonstit. Mä saunoin ja jopa uin toukokuisessa järvessä, kun oli la ylittynyt reilusti. Seksiäkin harrastettiin uskomattomat määrät ja nännejä hieroin tuntitolkulla! Vasta kun lopetin yrittämisen ja ajattelin ottaa vain rennosti pari päivää jolloin käynnistettäisiin, niin silloinpa se vauva lähti itse syntymään:)
Pricilla
toinen ei lähtenytkään sitten millään keinoilla. Käynnistää piti.
Tästä risiiniöljystä, miten sait sillä synnytyksen käynnistymään miten käytit sitä?