Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Musta se BB:n Sauli on tosi suloinen
Kommentit (3)
Sale tosi suloinen. Mulla on ihan Salen oloinen hassunhauska homoystävä ja hänkin on tosi suloinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niko ja Sauli ällöttää periaatteessa jo kun ne kiusaa sitä Riittaa. Eivät arvosta vanhempia ihmisiä. Minun on kasvatettu toisin.
Minä toivon että Kadi voittaa, siis en ole ikinä sitä toivonut tähän mennessä kun se juo liikaa ja on laiska. Mutta vaihtoehodot on vähissä tai sitten jos Riitta voittas se oiskin todella hienoa.
Alue: Aihe vapaa
tykkään kanssa. Aivan ihana, aurinkoinen symppis höpönassu! :)