Te, jotka teette fyysistä työtä
Arvostan työtänne todella paljon, enkä tise ikinä kykenisi samaan. Kerran olin kesätöissä hotellisiivoojana ja se riitti. Mistä saatte jaksamisen työhön?
Kommentit (6)
Vierailija:
Olen myös urheilija, aina ei ehdi treeneihin, mutta taidan " treenata" töissä kovemmin...Paino pysyy myös helposti kurissa... Kieltämättä hieman sarkastista ajattelua, tietäen, miten paljon vaivoja nämä alat voivat aiheuttaa terveydelle.
-3-
mullakin selkä tosi kovilla, mutta hyvää kuntoilua silti;)
t.4
ja on (painoni kannalta) täysin yhdentekevää mitä syön: kaikki kuluu pois ja vauhdilla!
Teen nyt osa-aikaisena ja työ on kaikenlisäksi yötyötä.
Teen töitä hotellin kerroshoitajana, tarjoilijana ja respassa...Niin olen alan opiskelija myös... Kyllä sitä jaksaa kun on pakko! Ja parhaani teen,että lapsillani kaikki menee mahdollisimman hyvin, on harrastuksia, aikaa ystäville, nukkuvat ja syövät hyvin yms.
olen kerroshoitajana. hyvä puoli rankassa työssä on se, että se menee myös kuntoilusta. olen laiska jumppaamaan, mutta rankasta työstä tykkään, kunto kohoaa ja siitä vielä maksetaan;)
Olen myös urheilija, aina ei ehdi treeneihin, mutta taidan " treenata" töissä kovemmin...Paino pysyy myös helposti kurissa... Kieltämättä hieman sarkastista ajattelua, tietäen, miten paljon vaivoja nämä alat voivat aiheuttaa terveydelle.
-3-