Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin aikaa ja energiaa selvitellä meidän paskakasat.

Vierailija
30.11.2007 |

Ksikki seinustat notkuu pahvilaatikoita, joihin on tungettu ties mitä mikä ei mahdu mihinkään. Pitäisi käydä noi läpi ja lajitella, ja sijoittaa ja hävittää... mutta koska aikaa siihen? Menee hermot jos lasten kanssa yrittää, kaikki kamat häviävät leikkeihin ja levitykseen alta aikayksikön eikä mistään tule mitään. Tarttisin ainakin pari viikkoa yksinäistä aikaa kotona!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä mulla menee vaan hermo, en käy läpi mitään, vien nyssäkät ja laatikot roskiin. Kukaan ei ole noita vielä kaivannut, että ihan turhaa hamsteroimista siis meillä. Tsemppiä. ;)

Vierailija
2/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilö laatikot kun on läpikäytynä pikkuhiljaa varastoon. Kirjoita päälle lappu jossa lukee mitä laatikko sisältää ja ENNEN KAIKKEA mihin se on menossa.

Voit myös viedä näitä laatikoita yksitellen esim. auton paksiin odottelemaan että seuraavan kerran lähdet ajelemaan niin heität ne lähimpään kierrätyslaatikkoon samalla.

Ja jos oikein rasittaa, niin oon satunnaisesti kipannut ne kyseenalaiset laatikot suorraan roskikseen. Sellaisia takkeja tms. jotka periaatteessa ovat olleet vielä kierrätyskelpoisia ja hyvinkin käyttökelpoisia, mutta ei jaksa koskaan pestä niitä sitä varten tai kiinnittää irronneita nappeja paikalleen, tai edes viedä sellaisenaan mihinkään kierrätykseen.

Tai lehdet on toinen murheenkryynini. Hamstraan vuosikertoja ja tarkoitus viedä ne vaikka divariin, mutta en saa vietyä. Kavereille olen tyrkyttänyt. Lahjoittanut erilaisiin julkisiin paikkoihin. Ja lopulta kipannut lehtikierrätykseen vaan. Poissa silmistä poissa mielestä.

Yksi keino vähentää on, että pakkaat elämäsi suunnilleen matkalaukkuun ja katsot mitä oikeasti tarvitset. Hyvin vähällä pärjää. Kaikki loppu on turhaa. Kuollaan kummiskin, kuka niitä tavaroita sitten tarvitsee, heittävät pois kummiskin mun toisten mielestä rumat arvovaasit ja parittomat keräilykupit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla