Nyt on pakko tilittää mun kurjaa päivää:
Eka aamulla ihan ajatuksissani laskin täyden mehumukin pöydän reunan ohi. Miks se kuppi oli sitä sinistä 24:ta, mitä ei ees valmisteta? Miks se ei ollu joku tyhmä tiimarin nallemuki?
Junassa naputtelin esseetä, minkä dead line oli tänään. Läppäristä hajos hiiri. En sit kirjotellu. Jonkin ajan kuluttua jumitus lakkasi, mutta aika loppui. Sit olin unohtanu muistitikun, ja piti sellanen ostaa, et sain tulostettua...
Sit menin päiväkodille viittä vaille viis. Tadaa. Vaunuvaraston lukko oli jäässä. Ei auennu. Joten otin mun kaikki neljä kassia, joista osaa olin raahannu koko päivän jo, ja otin mun 2-vuotiaan ja yritin saada sitä kävelemään kotiin. Se pyysi syliin, mut en vaan jaksanu kantaa. Eikä se jaksanu kävellä. Meinasin heittää selälleni siihen kadulle. Tietty autto sekin, et aamulla kun niitä mehuja siivoilin niin tuli kamala kiire ja ulkona vasta tajusin, ettei oo lapasia matkassa.
Murphyn laki on toiminu kyllä tänään.
Kommentit (4)
Kuopus kiukutellut monta yötä peräkkäin ja viime yönä meni kaksi tuntia valvoessa ja kiukutellessa.
Aamusta asti pienempi känkännyt ja kiusannut isompaa.
Pinna ollut kireellä kun ihan väsynyt.
Kaikkia kömmähdyksiä sattunut pitkin päivää ja välillä iskenyt tunne ettei tää huvita enää yhtään.
Sitten luin jutun tuosta hukkuneesta pikkupojasta ja rutistin molemmat poikani syliini ja kiitin luojaa että ovat kiukutelemassa minulle eikä missään hyisessä joessa.
Ehkä meillä molemmilla huomenna jo parempi päivä.
Toivottavasti =)
Pakko oli purkaa, ettei poikaystävälle tartte illalla :D
Elämä on. Ja totta, onneks mulla on toi rakas tyttö tuossa. Taidetaan nyt viettää sohvallaköllöttelyiltaa. Joskus vaan kaikki kasautuu...
ap
Kuulostaapa tosi kurjalta!
Nyt kun saat lapsen nukkumaan, niin lämmitä kuppi glögiä ja kääriydy lämpimään peittoon sohvalle. Ja ajattele, huomenna EI VOI mennä noin huonosti! :)