Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen järkyttävin paikkakunta on LOHJA! Täynnä ahdasmielisiä juntteja

Vierailija
29.11.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta Lohjalla asuneena tiedän, että juntteja sieltä tosiaan löytyy :-) Silti viihdyin siellä lapsena ja nuorena, ja voisin viihtyä edelleenkin.

Hyvä puoli esim. pk-seutuun verrattuna on, että ne juntit ei turhia hienostele ;-) Kylään voi mennä lyhyellä varoitusajalla, ei tarvitse sopia viikkokausia etukäteen. Kanssakäyminen on rennompaa, tarjottavaksi riittää kahvi ja joku juntti tavallinen syötävä, ei tarvitse olla vuohenjuustobruchettaa ja hienoja lautasliinoja ;-)

Pk-seudullakin viihdyin hyvin, ja ulkomailla, ja toisessa pikkukaupungissa. Täälläkin on muuten juntteja :-)

Vierailija
2/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonhakkaajapaita, huivi päässä ja doupatut lihakset?

Asuin lohjalla nuoruuteni, takaisin en kaipaa, mutta ajoittain käyn kavereita moikkaamassa. Aina nämä samat hauishenrit pöyrivät kuumimmissa pintamestoissa (jotka muuten ovat LOJO ja MÖLJÄ)

ei ap, mutta samaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos mä olen aina viihtynyt Lohjalla tosi hyvin. Jotenkin tuntuu, että ne ei katso mua nenänvartta pitkin. Tuolla esim. Turun saaristossa olen kokenut kovasti olevani jotenkin b-luokan kansalainen. Se on hassua, jos esim. tarjoilija saa asiakkaan tuntemaan itsensä jotenkin huonoksi.

Mä olen kyllä kokenut et lohjalaiset on tosi ystävällisiä.

Tuossa eilen kyllä vakavasti jo mietin, että pitäiskö nostaa kytkintä pääkaupunkiseudulta ja muuttaa vaikka Varkauteen. Siellä kun meidän mieluinen asunto näyttäis maksavan 78000, niin eipä tuolla taitais edes olla kovin väliä, että olisko kovin kummoisia töitä. Olis lasten kanssa ja syljeskelis kattoon ;-)

Ei vaan pitäisiköhän edes joskus edes käydä Varkaudessa, heh.

Vierailija
4/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis junttius ei minua lohjalaisissa häiritse, vaan esimerkiksi tuo ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus.. t. 5

Vierailija
5/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kyllä tulee hymy kasvoille,kun mietin Lohjalla asumis aikaani (pari vuotta sitten asuin reilun vuoden)... Ihan tekisi mieli lähteä käymään sielläpitkästä aikaa, tsekkaamassa että onko asiat edelleen samalla mallilla ku ennenkin... =)

Vierailija
6/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5

No, onhan siellä hyviä puoliakin. En vaan jaksa muistaa niitä, kun lohjalaiset tulevat mieleen päällimmäisenä.

Vierailija
7/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. varkautelainen

Vierailija
8/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaan entisen (ja nykyisen bussiaseman) kohdalle on rakennettu iso Prismakeskus, jossa on muitakin kivoja liikkeitä. Ja Sokosta ollaan ajamassa pienemmäksi ja Sokoksen kohdalle on tulossa paljon ravintolamaailmaa...

Eli jotain siellä tapahtuu.

Vierailija
9/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta se on kiva kaupunki. Kaikkialla on juntteja ja Lohjan menomestat ei oo LOJO ja MÖLJÄ todellakaan, kyllä enemmän on porukkaa Monacossa (eli night lifessa) ja ravintola Lohi on toinen..

Mutta mielipiteitä on monia , musta Veikkola on niin huono mesta asua ja vihaan melkeen kaikkia ihmisiä siellä.. Luullaan olevansa nii stadilaisia kun asutaan motarin varrella joka vie stadiin.. TODELLA sairasta. Mutta silti oon sitä mieltä et muuttaminen ja matkustelu avartaa.. enk ävaihtaisi vuottakaan veikkolassa asumisesta pois..

Vierailija
10/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että lojo, lohi, möljä????? Jou!

Vierailija
11/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis ole muuta millä päteä kuin se että asuu typerän Helsingin lähellä? Ylpeilisivät mieluummin vaikka kauniilla Lohjanjärvellä, mutta ei, sinne rakennetaan jätteenpolttolaitos...

Vierailija
12/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla asuvista ihmisistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kaupunkina se on minusta aika kaunis, varsinkin kesällä. Jostakin syystä se vaikuttaa kodikkaalta paikalta, mutta tietysti silläkin on väliä, että millaisia ihmisiä siellä asuu. En vaan oikein jaksa uskoa, että kokonainen kaupungillinen ihmisiä olisi jotenkin poikkeavan juntteja.

Ja henkisiä juntteja (en arvostele ulkoisesti!) on kyllä tullut kohdattua ihan tarpeeksi täällä pääkaupunkiseudullakin.

Vierailija
13/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä on joka kaupungissa. Ja ulkomaillakin omat junttinsa joka maassa. Mutta silti Lohja on ihan kiva paikka asua :). En ole alkuperäinen lohjalainen..

Vierailija
14/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että onko Varkaudessa selluloosatehdas? Paperitehdas siellä taitaa olla ainakin.

Itse Oulussa, Kajaanissa ja Lohjalla asuneena sanoisin, että ero paperitehtaan ja selluloosatehtaan hajuissa on melkoinen. Oulussa se selluloosatehdas todella haisee, jälkimmäisissä taas paperitehtaista ei juuri haittaa ole. Oulussa tosin nyt haisi Kemirakin. Tai eihän ne paikkakuntalaiset koskaan hajua edes haistaneet ja jos joku moista väitti, niin raha vaan ;-)

Vierailija
15/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Lohjan kapakoista ei ole kokemusta. Mutta minusta kaupunkina ihan kiva. On sellaista vähän vahahkoa tunnelmaa mutta silti kaikki nykyaikaiset kaupat jne. Löytyy jopa ostoskeskus Lohjantähti =D

Lohjan uimahalli on kuitenkin se paikan paras puoli! Neidonkeidas on yksi upeimmista uimahalleista missä koskaan olen käynyt. Löytyy muistaakseni myös muita hyviä urheiluhalleja.

Kaverin ex-poikaystävä opiskeli aikoinaan Lohjan amiksessa ja täytyy sanoa että se porukka oli kyllä niin juttia kuin olla voi =))) Lohjan amislaiset nimittäin. Jos ei nyt sentään mielenkiintoinen ja avartava kokemus niin ainakin hauska, on tavata heitä *vink vink lohjan seudulla liikkuville*.

Vierailija
16/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tai surkuhupaisinta on se, että lohjalaiset eivät itse edes tajua junttiuttaan. On muka niin tosi hienoa asua " melkein pääkaupunkiseudulla" . Lohjalla jos missä näkee kananpersetukkaisia (itse ajattelevat itsensä " muodikkaiksi" ) nuoria äitejä hienoissa " siisteissä" verkkareissa, jotka on hankittu sitä varten, että niissä käydään kaupoilla, ettei naapurit pääse moittimaan kulahtaneista verkkareista. Jotenkin kaikki; koko elämä pyörii siinä omilla kulmilla, Suur-Lohjankadun ja Laurinkadun tietämissä, eikä mitään intressiä todellakaan ole muuhun maailmaan. Lohjahan ON se maailman napa. Miten säälittävää! Jouduin joskus asumaan 7kk Lohjalla ja se kyllä riitti. En missään nimessä haluaisi kasvattaa lapsiani siellä, koska ystävät ja kaveripiiri vaikuttavat niin paljon lapsiin ja heidän tulevaisuuteensa.

t. nykyisin 2700 km päässä Lohjasta ONNEKSI asuva

Vierailija
17/17 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh-huh teidän juttuja! Itse olen syntyperäinen lohjalainen ja ylpeä siitä! Oon asunnut opiskeluvuodet muualla Suomessa ja pari vuotta ulkomaillakin ja silti on aina tuntunut kuin kotiinsa tulisi kun Lohjalle on tullut. Lapsien myötä muutimme takaisin tänne, Lohja on juuri sopivan kokoinen lapsiperheelle.

Pidemmittä puheitta kaikille " lohjalaisvihaajille" vinkiksi että tervemenoa maailmalle ja tervetuloa takaisin jos mieli muuttuu!

-IloveLojo-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme