Kertoo kyllä paljon ihmisestä jos ei koskaan katso Ylen kanavia
Kommentit (14)
Minä olen Ylellä töissä, enkä katso ollenkaan telkkaria kotona. Hyvää ohjelmaa sieltä minusta tulee, paljonkin, mutten silti ehdi katsoa.
Muut kanavat kun eivät paljon pääse esimerkiksi dokumenteillaan kehumaan, ellei dokumentteina pidä esim. 4D:n laadukasta tissitrilogiaa... Sitäkin ihmettelen, onko vielä lapsiperheitä, jotka eivät katso TV2:n lastenohjelmia.
Yle ulkoisti ne ja ne on nykyään ihan surkeita.
Onpa outo ajatus. Kertoo kyllä ihmisestä paljon, jos ylipäätään katsoo telkkaria.
Kyllä sen nyt tyhmempikin tajuaa, ettei tässä sellaisista tapauksista puhuta.
Sen sijaan ap tarkoittanee, että ihmisestä kertoo paljon, jos hän täyttää vaikka viikoittaisen telkkarinkatsomisaikansa amerikkalaisilla sarjoilla ja tyhjäpäisillä 4d-dokkareilla (jotka pitäisi julistaa rikollisiksi). En väitä etteikö niitä sarjoja ym. olisi mukava katsoa, mutta silti soisin, että niiden lisäksi katsottaisiin suomalaisia keskusteluohjelmia, suomalaisia kulttuuriohjelmia ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä suomalaista (viihde)ohjelmatuotantoa (sarjoja, pienelokuvia ym.), jossa pääsevät esille suomalaiset näyttelijät ja ohjaajat.
Taivaalta tulee monia LAADUKKAITAKIN dokkarikanavia, jotka esittävät dokumentteja 24/7 laidasta laitaan.
ainakin sen että kaikenmaailman halvasti toteutetut keskusteluohjelmat eikä svenkatalande paska kiinnosta !
Mielestäni taas Yleä katsovat ahdasmieliset, vanhanaikaiset, matalastikoulutetut värittömät luuserit
Vierailija:
Muut kanavat kun eivät paljon pääse esimerkiksi dokumenteillaan kehumaan, ellei dokumentteina pidä esim. 4D:n laadukasta tissitrilogiaa... Sitäkin ihmettelen, onko vielä lapsiperheitä, jotka eivät katso TV2:n lastenohjelmia.
Eipä kyllä minkään muunkaan kanavan lastenohjelmia tule lapsilla katsottua. Yleä katsotaan kyllä noin muuten enemmän kuin muita kanavia.
Vierailija:
Mielestäni taas Yleä katsovat ahdasmieliset, vanhanaikaiset, matalastikoulutetut värittömät luuserit
Keskiluokkainen, keskituloinen yrittäjä, lapsia on ja mies, elämä kiitettävän värikästä.
Sieltä tulee usein kaikkea mielenkiintoista, Kuningaskuluttaja, Akuutti, Silminnäkijä, MOT, Poliisi-tv, Punainen lanka, Ajankohtainen kakkonen jne. Pitäkää mua tylsänä mummona, mutta mua kiinnostaa tuollaiset ohjelmat, mitkä kertoo suomalaisista ihmisistä ja asioista. Katson kyllä ulkomaalaisia sarjojakin jonkin verran.
Saattaa olla, että ihminen joka ei koskaan niitä katso, ei myöskään muuten katso tv:tä.
En kyllä katso mitään muutakaan, meillä ei ole telkkaria. :)