Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka monta työhakemukemusta lähetit

Vierailija
29.11.2007 |

ennen kuin sait työpaikan? kerrotko vielä mistä päin suomea olet?

T: n. 30 hakemusta/ei tärppiä lähettänyt Keski-Suomesta....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemuksia vaan käyn suoraan asiaan soittamalla. Lähetän sitten jos pyydetään, riippuu tietysti mitä työtä haet. Muutamaan firmaan soitin, sitten tärppäsi.

Vierailija
2/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lounaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi jolta loppumassa työtä 31.12.

Vierailija
4/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettu ja en kelpaa :( Syitä varmaan vähäinen työkokemus ja pienet lapset ja sit se että joka paikkaan tuntuu olevan hirveesti hakijoita. Paskaa tämmöinen.

Vierailija
5/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parin kuukauden sisällä. Ehkä vähän liikaa, pitäisi valikoida, mitä hakee. Hakemuksista kun jo näkyy, hakeeko paikkaa pakosta vai sen takia, että todella sinne haluaa.

Helsingistä olen.

Vierailija
6/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomi, Lähettänyt olen lukemattoman määrän, päässyt helpolla haastatteluihin, mutta paikkaa ei ole. Täällä voi olla esim toista sataa hakemusta/työpaikka ja itsensä läpilyönti on tosi vaikeaa. Pakko vaan jatkaa yritystä.

Vierailija
7/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, laitoin sähköpostia " että olen kiinnostunut" ja valinta oli sillä selvä. Kaupungin virka. Helsinki.

Korkeakoulutettu

Vierailija
8/8 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen 1v10kk aikana lähetin varmaan 120 työhakemusta. Pääsin pariin haastatteluun. En saanut töitä.

Sitten päätin, että nyt en enää hae töitä. Ilmoitin lapsetkin virallisesti pois päiväkodista. Poistin kaikki netin matchmailit jne. Seuraavana päivänä minulle soitettiin työvoimapoliittiselta kurssilta, jonka olisi pitänyt jo alkaa, että he etsivät vielä töitä hakijoille ja ovat siirtäneet kurssin alkamista muutamalla viikolla. Parin päivän päästä sain siihen liittyvän työhaastattelun ja sain kurssiin liittyvän projektityöpaikan.

Päätin, että käyn sen kurssin, mutta töitä en enää hae. Kurssin aikana laitoin vielä viitisen hakemusta, mutta en päässyt edes haastatteluun. Kurssi ja siihen liittyvä työpaikka kesti puoli vuotta. Sen sijaan kurssiin liittyvä työpaikka työllisti minut.