Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa kainalokarvat ajettua hyvin pois?, kun höylällä leikkaa, niin jää silti musta ns.sänki

Vierailija
06.11.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai avun paikallisesta kauneushoitolasta. Kävi siellä hoidoissa joissa saa karvat kokonaan pois. Eli ei pitäisi tulla enää takaisin. Ja hänellä tuo kainalo oli aina tumma vaikka ajoi tai vahasi. Vaan ei ole enää.

Elos- valoimpulssi-radiofrekvenssi tekniikka on kyseinen hoito ja muuta en tiedä kuin että on kallis ja pitää käydä joitakin kertoja. Riippuu miten karvat reagoi.

Vierailija
2/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkälaisella epilaattorillla ja jos vahalla ja mistä saa ja miten käytetään. olen aina käyttänyt vain höylää, niin silti tosiaan jää tumma kohta kainaloon ja se alkanut häiritsemään

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

partakoneella, philips.

pittää vaan ajaa useesti, sänki kun tuppaa esiin aika pian ajon jälkeen

Vierailija
4/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta nyt ei koko ajan oteta kuvia kädet ylhäällä hihattomassa paidassa.

Vierailija
5/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä ja kokemuksia!

Vierailija
6/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ruman näköinen.

Vierailija
7/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otin vahalla. En voisi ajatellakaan että vain ajaisin, sänkihän siitä tulee.

Vierailija
8/9 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Sellaista asiaa että mulla on aika pitkät( omasta mielestä) noi kainalokarvat ja haluaisin päästä niistä eroon. Mutta omistan vain tollasen " sheiverin" niin voiko sillä ajaa noi karvat pois?

Ja pliis auttakaa mua tän asian kanssa nopeesti.....

En kehtaa enää edes pelkässä topissa liikkua kun noi karvat näkyy :(

Vierailija
9/9 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sokeroin. Välillä vähän vaikeaa itse äherrellä eli jos saat jonkun tekemään puolestasi niin great. Sokerointisokeria saa life-kaupasta tai sitä voi tehdä myös itse. Youtubessa on ohjeita. Sokeroin myös alapään. Pysyy ihanasti monta viikkoa sileenä kuin vauvan peppu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä