Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mihin te laitatte puolipitoiset vaatteet?

Vierailija
06.11.2008 |

Meillä minun ja miehen vaatteet lojuvat enemmän tai vähemmän viikattuina makkarin nojatuolissa ja lasten lipaston päällä. mulla rasittaa ne aina. En vain osaa niitä enää kaappiinkaan laittaa. Esim. jotkut lasten farkut, joissa vaikka pari pientä tahraa.. eli vois vielä käyttää, mut en haluais sekoittaa täysin puhtaisiinkaan. Oonko vähän höntti? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja mieheni kerran päällä olleet,ei likaiset vaatteet on ei viikattuna erään tuolin päällä. Minäkään en halua niitä kaappiin laittaa koska siellä on ihan puhtaat vaatteet ja sitten tuntuu turhalta pestä kun ei ole kuitenkaan likainen (ei tahroja,ei haise hiki jne...)

Vierailija
2/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä niitä kyllä roikkuu usein jonkun tuolin nojalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaavat sitten lojumaan ympäriinsä.

Vierailija
4/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus tänne

Vierailija
5/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00141854

Tuollaisen ja ongelmat katosivat. Vaatteet saa viikattua kauniisti ja ovat piilossa katseilta. Mieskin on oppinut laittamaan puolipitoiset vaatteet sinne. Jos tilaa on, suosittelen jotain tämäntyylistä ratkaisua. Säästä ainakin minun hermoja.

Vierailija
6/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja pidän kaksi päivää, ja ne panen puhtaiden joukkoon päällimmäiseksi. Neuleet tuuletan ja panen kaappiin puhtaiden joukkoon. Mutta suurinpiirtein muut panen pyykkiin. Samoin lasten vaatteiden kohdalla. Miehellä on laatikko makkarissa, johon panee puolipitoiset - minä sitä sitten ajoittain tyhjään, sikälimikäli mies ei ole muistanut rontata likaisia pesuun.

Vierailija
7/7 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat laitan kylppärin naulakkoon, lasten on tuolin karmilla tai niiden sängyissä huoneessaan.