Lääkkeellisestä keskeytyksestä (kokemuksia)!!
Pitäisikö sen ensimmäisen (Mifegyne) pillerin aiheuttaa jotain oireilua ja jos niin millaisia?? Itse sain eilenaamulla ja illalla tuntui ikäänkuin puutuneelta alavatsa (rv.6+0), tänä aamuna kaksi pidempää kirpaisua ja siinä kaikki, ei mitään suoranaisia kipuja eikä tipan tippaa vuotoa. Ennakoiko tämä oireettomuus jotenkin sitä miten pitkään huomenna menee toisen lääkkeen tehoamiseen, toisinsanoen voiko olla niin ettei tuo eka pilleri ole tehnyt mitään vielä?
Kommentit (43)
tunnu missään" -tyyliset ivailut. Eivätkö ihmiset tajua, että joskus todellakin on tehtävä vaikeita päätöksiä. Tekee sitten abortin tahi ei tee. Itse tein abortin - täysi-ikäinen ihminen - ja se tuntui sillä hetkellä oikealta ratkaisulta. Monien pähkäilyjen jälkeen. Syitä ratkaisuun on siis monia. Taustalla peräti monet lapsuudesta ja omista kokemuksista lähtevät traumat yms. Syytä siihen miksi en ehkäissyt kunnolla voikin vapaasti moralisoida. Ihminen tekee virheitä.
todellakaan lukenut viestiäsi kunnolla.
Ehkäisyteho on 99%, mutta ei voida laskea niin, että 100 käyttäjästä automaattisesti 1 tulee raskaaksi; täytyy ottaa huomioon ovulaatio, molempien fertiliteetti ymym., joten todellisuudessa pillereitä syövistä HUOMATTAVASTI pienempi osa tulee raskaaksi, joten ei todellakaan ole mahdollista, että täällä pyörisi yhtäaikaa kymmenen sellaista, joiden pilleriehkäisy olisi pettänyt.
-23
eroja on vain siinä, kantaako niistä vastuun vai maksaako joku sinun virheestäsi hengellään.
jäädä tähän maailman synnyttämättä. Niin huonolla tolalla on monen lapsen kohtelu.
Niin, olen paha, syntinen ihminen, joka on tehnyt virheen ja maksattanut virheensä ihmishengellä. Toivottavasti et itse ole kierukan käyttäjä. Silloin maksat nautinnostasi joka kuukausi ihmishengellä.
Itse itkin tuota tuulimunaakin monta päivää, sillä rv 10 se oli jo mielessäni muodostunut oikeaksi vauvaksi. Joten toivoisin taas vähän miettisitte ennenkuin lyötte lyötyä.
AP:lle kysymykseen vastaan että mulla toimi jo se ensimmäinen. Kivut olivat kovat kuin synnytys supistuksia (6 h). Panacodia otin enemmän kuin neuvottiin, se auttoi. Ja vuoto oli TODELLA runsasta. Lääke ei kuitenkaan ollut mielestäni noita samoja mitä sinulla.
Koeta jaksaa, oli tilanteesi mikä hyvänsä. Aika parantaa.
Vierailija:
Niin, olen paha, syntinen ihminen, joka on tehnyt virheen ja maksattanut virheensä ihmishengellä. Toivottavasti et itse ole kierukan käyttäjä. Silloin maksat nautinnostasi joka kuukausi ihmishengellä.
Ja en käytä kierukkaa. Kondomia käytetään ja hoidetaan pientä vauvaa.
Toivon sinulle voimia ja vältä hairahduksia elämäsi polulla.
ja mielestäni vastuullisuudesta puhuttaessa ollaan aika minimissä, jos huolehditaan ehkäisystä silloin, kun ei haluta tulla raskaaksi, ja jos kuitenkin niin käy, kannetaan vastuu kun ollaan kuitenkin itse siihen seksipuuhaan alettu.
- 33
Enemmän kuin kaltaisiani luusereita, jotka ensin nussivat huolettomasti ja tekevät sitten abortteja ihan kuinka vain. Mihin tämä maailma joutuisikaan ilman teitä, jota huolehditte vastuusta.
Ja etenkin noita " hyviä ja vastuullisia" , joilla on elämäntehtävänään valvoa muiden tekemisiä ja tuomita niitä. t. 2krt abortti ja kaksi lasta.
täällä niille, jotka eivät ole abortteja tehneet ja ovat niitä vastaan. Taidat olla oikein ylpeä noista keskeytyksistä, hyvä tyttö, kyllä jokaiselle TOSINAISELLE on ainakin yksi abortti tehty, vai mitä.
Veditkö pitkää tikkua siitä, ketkä kaksi lapsistasi saavat elää ja ketkä kuolevat?
tekemisiinne. Niissäkin riittää monella paljon pohdittavaa. Älkääkä koskaan sortuko kaksinaismoralismiin, never ever.
ja muistakaa TODELLAKIN pitää se linja, että maailma on tosi mustavalkoinen. On vain oikeita ja tosi vääriä tekoja.
mustavalkoinen. Vai mitä mieltä olet esim. yhtäläisistä ihmisoikeuksista? Tulisiko olla sellainen tilanteen mukaan harkittava etuus?
Jotkut vain lukee abortinkin näiden ehdottomuuksien joukkoon.
vastustajiin tai hyväksyjiin. Kumpikin puoli keskittyköön omiin tekemisiinsä. Onko ihmisoikeuksien mukaista synnyttää tähän maailmaan lapsia?
Kuparikierukasta erittyvä kupari myös hankaloittaa HEDELMÖITTYMISTÄ. (En ole varma estääkö sen kokonaan.)
Minusta on kamalan moraalitonta että esim. teineille mainostetaan kuinka abortti on keino ratkaista ei-toivottu raskaus.
Ole ystävällinen ja lue viestit kunnolla ennenku kommentoit! Mulla siis takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa viikoilla 14 ja 17 eli jos et ymmärtänyt niin VAUVAT OVAT KUOLLEET KOHTUUNI JA OLEN NE JOUTUNUT SYNNYTTÄMÄÄN KYSEISELLÄ LÄÄKKEELLISELLÄ KÄYNNISTYKSELLÄ! Ja muuten, ei tietoa siis vieläkään, oliko ap:llä kyse abortista vai samasta kuin mulla.