Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen voi mielestäsi vielä aloittaa lääkärin opinnot?

Vierailija
28.11.2007 |

Voi tietysti opiskella vaikka eläkkeellä, mutta mielipiteeitä milloin on liian vanha.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun tutuista yks aloitti, kun oli DI:n paperit taskussa. sai päähänsä, et DI:n hommat ei ole omia. yo-tutkinnosta oli kulunut 5 tai 6 vuotta. en ole ollut viime aikoina yhteydessä, mutta veikkaan, että hän on valmistunut lääkiksestäkin jo aikaa sitten.

ite olen myös DI, mut siitäkin valmistumisesta jo aikaa. ikää 31 v. koko opiskelun ajan ja sen jälkeen mietin, et jos hakisi lääkikseen. ikinä en hakenut. nyt olen jotenkin tullut johtopäätökseen, että useimmat lääkärin hommat ei olis mua varten. ja erikoistumiseen menisi perusopintojen jälkeen aika pitkään. olen siis päässyt lääkäripakkomielteestä eroon. kun joskus nykyiset asiantuntijatehtävät puuduttaa, saatan ajatella, jos hakisin sairaanhoitajaksi. sama ajatus tulee mieleen, jos syystä tai toisesta vierailen sairaalassa. vaan sairaanhoito jne. olisi mulle hommaa, jossa polttaisin helposti itseni loppuun. nykyistä työtä en ota niin vakavasti. ja toki työolot ja ajat parempia erityisesti perheelliselle.

näin nyt. tiedä mihin myöhemmin elämä heittää.

Vierailija
2/3 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ensin vuosikausia eläinlääkäri,kunnes lähti lääkikseen. Onkohan hän nyt jotain 53 v, eikä ole vieläkään valmistunut. Tekee kovasti hommia tk:ssä, koska sinnehän pääsee aika piankin töihin.