Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitamiineja aamulla tyhjään mahaan = huono olo???

Vierailija
28.11.2007 |

Tänä aamuna taas kiireessä otin 2 kpl vitamiinitabletteja veden kanssa tyhjään mahaan. Jonkin ajan kuluttua, mulle tuli hirveen huono olo!!! Jotenkin jopa " maistoin" ne vitamiinit suussani, vaikka mahassahan ne jo oli.

Onko muilla kokemusta, että voiko vitamiineista tulla huono olo ja lähinnä juuri tyhjään mahaan otettuna?

Raskaana en ole, koska kuukautiset ovat juuri meneillään. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaystävällisiä. Monethan syövät vitamiineja raskaana ollessaan ja ne saattavat pahentaa pahoinvointia myös tuolloin.

Vierailija
2/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on vitamiiniporetabletit, jos ne ottaa tyhjään mahaan eikä syö päälle mitään, on kyllä tosi ähky olo pitkään. Ja kalaöljykapseleista tulee inhottavia kalaröyhyjä jos ei syö samalla jotain.

BTW, miksi otit ap 2 tablettia? Yleensä kaikissa vitamiinitableteissa annostelu on 1/pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo kauhuissaan, että mulla on joku oksennustauti (jota mulla ei ole koskaan ollut).

Kyllä mun vitamiinipurkissa lukee, että tarvittaessa saa ottaa myös 2 kpl/pv. Nyt on tullut syötyäkin niin huonosti, että päätin sitten ottaa 2 kpl kerralla.

Ihanaa päivän jatkoa!

ap

Vierailija
4/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juot aamulla kylmää vettä tyhjään mahaan. Mulla tulee takuuvarma paha olo silloin, ja myös mun miehellä käy näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän