Outo perhe:/// Miten voi olla näin välinpitämättömiä vanhempia..??
Mulla on yks miespuolinen kaveri joka on synt -85 eli 22v nyt. Hän on ollut ihan retuperällä mm. ryypänny kaikki rahansa, pyörinyt missä sattuu laskut maksamatta, tehnyt hanttihommia, ei mitään kunnon koulutusta tai ammattia.
Nyt olen kannustanut hänet elämänsyrjään kiinni:
eroon rikollisesta kämppiksestä jolla luottotiedot menny
vakituiseen työpaikkaan ja ensi keväänä hakemaan opiskelemaan. oon etsinyt kaikki tiedot pääsykokeista ja aloista ja kantanut esitteitä ja auttanut tässä.
IHMETYTTÄÄ hänen vanhempansa, miten vähän he ovat kiinnostuneita poikansa elämästä :/ Eivät yhtään!!! Oon ihan kauhuissani, äiti sairaanhoitaja ja isäkin kunnon ammatissa, mutta ei mitään tatsia tähän kundiin, ei kiinnostusta, ei tukemista, ei kasvatusta, ei vaatimuksia.... Nyt musta saanut tukea ja elämänhallintaa miten päästä esim opiskelemaan.... Tältä jätkältä ei oo KOSKAAN VAADITTU mitään ja nyt on huomannut miten ihanaa on kun asiat on kunnossa!
Kommentit (3)
onkohan tämä sama, on aika äkkipikainen joskus ja joskus tosi kiva, oon miettinytkin onko mt-ongelmia... apua!
ap
siis yhtä " paljon" on aikoinaan välitetty ja rajoja laitettu. No, lopputuloksena on ehkä kaksi täysjärkistä perheenjäsentä, yksi ap:n kuvaama " heittiö" ja yksi mt-kuntoutuja...
Ei sitä vaan kaikki muut tiedä, miten paljon perhe on yrittänyt auttaa, jo ihan peruskouluaikoina jo. Hän on mielenterveyskuntoutuja, ei ole mitään ihmeempää aikaiseksi saanut.