Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan:

Vierailija
27.11.2007 |

Koiria. Vaimolla on koira, jota siedän ja olen hoitanut kiltisti ja aika hyvinkin. Silti mielessäni usein olen ajatellut miten tapan sen. Kiduttaisin sitä ja se kuolisi hitaasti. Samoin moni muukin koira saisi saman käsittelyn. Minua on niin moni koira purrut ja yksi kusi kintuille, että tunnen vihan olevan molemminpuolista.

Lapsia. Nuo rääkyvät ja ärsyttävät ipanat ovat loisia. En osaa kuvitella omaa lasta. Olen ajatellut salaa steriloida itseni.

Äidit. Etenkin tuoreet, joilla on vaunut työnnettävänä. Aina tiellä eikä voi pyytää tilaa ilman paheksuvaa mulkoilua..

Itseäni. Olen paksukainen, jolla ei ole omaa tahtoa. Olen aina ollut toisten käskettävissä enkä osaa ajatella tai tehdä päätöksiä. Jos valitsen jotain alan oitis miettiä " jos sittenkin olisin..." Lisäksi olen huono ajamaan autoa, menetän hermoni liikenteessä ja monessa paikassa kun taidot ei riitä. Olen aika surkimus.. Varmaan aikanaan tulee avioero tai muuta ja teen itsarin. Poltan itseni. Sen olen jo suunnitellut.

Himoitsen:

Vaimon siskoa. Tosi kaunis nainen, isot rinnat ja makea runko. Olen runkannut hänen kuvaansa katsellen ja sängyssä ajattelen häntä usein, jopa vaimon kanssa seksiä harrastaessa. Olen pelännyt milloin möläytän väärän nimen..

Jotain hoitoa pubista. Joitain vanhempia, noin nelikymppisiä tai yli, naisia on tullut aika selkeästi ehdotteleen, kun olen tuopilla poikennut. On tehny mieli käydä nusasemssa. En ole vielä sortunut.

Nuorta pimua. Joku ehkä 18 kesäinen kimuli. Niitä menee kouluun ihan ikkunan takaa ja siellä on niin seksikkäitä pakkauksia että huh huh.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva reppana aikuiseksi ja sääli vaimoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi