Kalle Kasperi vai Onni Oliver
Eli kummat toisiksi nimiksi Miskalle?
Onni Oliver vai Kalle Kasperi? Vai jokin muu, mikä?
Kiitokset etukäteen vastanneille, tuntuu että tälle pojalle ei saada nimeä sovituksi ollenkaan :)
Kommentit (8)
Minäkin huomasin tuossa Miska Kalle Kasperissa heti sen " kakalle" sieltä, eli Miska Onni Oliver on parempi.
onko Oliver jotenkin liian " hieno" ? Mies tykkää Oliver-nimestä paljon, itse vielä hieman emmin että onko se aavistuksen liian erikoinen. Tavallisempaa Oskaria ei voi tilalle laittaa, siitä en pidä nimenä ollenkaan.
Meinasin otsikon perusteella tulla vastaamaan Kalle Kasperin ehdottomasti, mutta koska etunimeksi tulee Miska (ihana nimi muuten!), niin kyllä tuo Onni Oliver sopii perään paljon paremmin, joten ääni sille... tai sitten tuolle otsikon kompromissi yhdistelmälle.
Tai jokin muu nimi tuohon Miskan ja Kasperin väliin.
Miska Leo Kasperi
Miska Jooa(/Joel) Kasperi
Miska Eemi Kasperi
Miska Nooa(/Noel) Kasperi
Miska Ville Kasperi
Miska Aaro Kasperi
Myös pelkkä
Miska Oliver olisi huippunimi ihan sellaisenaankin, jos ei kolme nimeä ole välttämätön nimeen saada!
Miska Kalle Kasperissa häiritsee vähän Ka-ka toistuvuus (ymmärsittekö vai esitinkö asian hassusti??).
Vaikka toisaalta Kalle ja Kasperi ovat minusta kivempia ja reippaampia nimiä kuin super-suositut nimet Onni ja Oliver.
Enkä itse ainakaan miellä Oliveria " hienoksi" nimeksi...
kuulostaa paremmalta kuin Miska Kalle Kasperi. Minua häititsee hieman MisKA KAlle eli " kakatus" . Ja Miska Onni Oliver on jotenkin reipas, ja kaikkia nimiä yhdistää i-kirjain.