MItä mieltä olisit jos miehesi lupaisi sukulaislapselleen kalliin n. 200 euron joululahjan?
siis meillä kävi näi:( kummilapsi kyseessä ja mulla meni hermot! Meillä on 4 muuta kummilasta ja mielestäni tää veti niin yli kuin olla ja voi!
Kommentit (6)
Mutta lupaus on lupaus eikä lapselle voisi sitä enää perua.
Kuitenkin lapselle tehtäisiin selväksi että koska saa niin suuren ja arvokkaan joululahjan, niin seuraavat synttäri- nimppari- pääsiäis- jne muistamiset ovat sitten pienempiä.
Muut kummilapset sitten saisivat tavalliseen tapaan synttäripakettia ja suklaamunia jne.
Omallekin tenavalle tuo hinta yhdestä lahajsta on tosi kova. Eri asia, jos uitaisiin rahassa, mutta kun näin ei ole.
Jos teillä on oikeasti varaa ostella noin kalliita lahjoja olisin vain hiukan ihmeissäni. Kuitenkin varmaan ihan keskituloisellekin tuo lahja on hintava.
ja 4 kummilasta... Eli tasapuolisuuden nimissä pitäisi sitten kaikille ostaa kait samalla summalla, omille ehkä vähän enemmänkin. Meillä menisi siis noihin 1800 euroa... Ei osteta todellakaan noin paljolla lahjoja!
kun omille lapsillekaan ei tulisi kuuloonkaane että ostettaisiin noin kalliita lahjoja.
mutta meillä päinvastoin, mulla on rakkaat kummilapset ja erityisesti siskoni lapsi, jolle ostan joka vuosi kalliimman lahjan kuin esimerkiksi kaverin lapselle, jonka kummi myös olen.