Saako Brion junarataan sopivia Tuomas Veturi -junavaunuja jostain???
Hakusessa olis Tuomas Veturi -junavaunut jotka sopii Brion junarataan mutta en ole missään nähnyt. Apua kaivataan! Saako netistä jostain?
Kalamami
Kommentit (4)
Viimeisin " erä" tuli sukulaisten mukana perjantaina (4 veturia sekä kolmen Tuomas Veturin erikoispakkaus). Nämä pojat saavat joululahjaksi.
Joensuussa oleva lastentarvikeliike Päivänsäde ainakin myy sarjaa. Siellä oli sellainen kahdeksikko junaratapakkaus, johon kuului Tuomas Veturi ja kaksi matkustajavaunua (Annie ja Clarabell). Pakkauksen hinta oli 49e. Lisäksi oli muutamia yksittäisiä vetureita (ainakin Tuomas ja Duck), näillä hintaa 10.90e. Ulkomailta hankitut veturit maksavat melkein samanverran kuin Suomessa (tavalliset n. 10e ja hiilivaunulliset/erikoisemmat 15e-17e/kpl). Keravan Muovi ja Lelu saattaisi myydä, mutta en ole ehtinyt käydä katsomassa. Ovat ilmeisesti vasta tulossa markkinoille, kun maahantuoja vaihtui...
Mies toi niitä juuri Saksasta, itse olen huutanut niitä britti eBaystä. Sieltä saa aivan ihania Tuomas Veturi -vaatteita myös, lakanoita jne.
Donald (tai Taneli, en nyt muista kumpi), Alfie, Harvey ja saattoi olla joku muukin. Tai ainakin noita oli pari viikkoa sitten vielä. Mikkelistä Ani-ritistä (tai nykysin nimi on joku muu) olen ostanut Tuomaksen, Pekan ja Jorin meille. Siellä näin myös Tuomaksen kahdeksikkorataa ja Niilo Nosturin. Henrin löysin tavalliselta kirpparilta halvalla!!
Meillä on tuttavaperhe Kanadassa viettämässä vuotta ja heille olen pientä ostoslistaa tehnyt, saavat Suomeen tullessaan tuoda muutaman veturin lisää. Harmittavasti Topia ei ole saatavilla Kanadasta, pojat ovat kovasti toivoneet Topia.
Paljonko on postimaksu, jos tilaa ulkomailta?
Pojan kummitäti oli löytänyt Salosta. En ole aivan varma mistä liikkeestä, mutta luulisin että Kuismalta.
Onnea Tuomaksen etsintään!
t.Kaneli