nainen ruinasi seksiä mieheltäni ravintolassa :)
oikeasti monta tuntia kinusi mieheltäni munaa.... ensin hotellissa sitten vaikka baarin vessassa, kunhan saisi. Mieheni sanoi koko ajan, että ei lähde ja tyttöystäväkin on ravintolassa. Loppujen lopuksi jopa esitteli minut tälle naiselle jotta saisi hetken rauhan. Tämä munahaukka vaan innostui tuosta ja totesi, että voi nuolla vaimoakin :)
Miettikää oikeasti kuinka epätoivoisia jotkut ihmiset voivat olla...heh.
Kommentit (6)
3:
Tai sitten se näki, että mies rukka on puutteessa... asia korjattiin kyllä hyvin pian! :)
Ja missä tahansa heihin mieheni kanssa törmäsimmekin (emme siis todellakaan tunteneet heitä) niin naikkoset tekivät käytöksellään selväksi kiinnostuksensa miestäni kohtaan. Alkoi välillä pikkuisen jopa raivostuttaa ne " haukat" , kun jos me esimerkiksi istuimme jossakin kahvilla kahdestaan jutellen, niin johan nämä ampaisivat siihen mahdollisimman lähelle ja häpeilemättä mittailivat silmillään miestäni, ja siis jo vain vilkaisu heidän suuntaansa riitti, jotta ei jäänyt paljoakaan epäselväksi. Vaikea kuvata tilannetta, mutta niistä näki, että mikä oli meininki... Jos mieheni lähti hakemaan vaikka juomaa, ja itse odotin pöydässä, niin niiden kahden päät kääntyivät oikein koomisesti mieheni perään mennen tullen yms.
Tosi moukkamaista, ja varsinkin kun mieheni ei edes ole sellasta flirttityyppiä, minä se yleensä tämmöset tilanteet ekaksi havaitsen. Ja kun tuo matka oli meille sellainen romanttinen juttu, ja varmaan myös joskus näkyi ulospäinkin nuo lämpöiset tunnelmamme. Minkäs tekee, kun mies on paitsi fiksu mutta myös ulkoisesti miellyttävä :).
Että joo, aika surkuhupaisia ovat jotkut epätoivoiset naiset. :))
Nyt mä en enää selitä, menee vaan enemmän sanat sekaisin... :))
esittelimme jopa sinkkumiehiä tälle naikkoselle, mutta joku pakkomielle sillä oli päästä hommiin mun miehen kanssa. Tai sitten se näki, että mies rukka on puutteessa... asia korjattiin kyllä hyvin pian! :)