Jos nyt saisit toivoa ristiäislähjaa...anna vinkki!
Eli laitoin tuonne toisellekin puolelle saman kysymyksen, mutta kertokaahan siis mikä olisi mieluinen ristiäislahja?
Mitä kummi voi ostaa pienelle pojalle?
Kommentit (6)
me pyydettiin kaikkea käytännöllistä:
-matkasäky
-lampaantalja
-itkuhälyytin
saatiin yös kaikkea muuta kivaa:
-säästöpossu
-kummilusikka
-kastetodistus käärö (sellanen tina)
oli se kun saimme mennä ammattikuvaajalle ottamaan neidistä kuvia + perhepotretti! :) Saimme maailman suloisimpia kuvia vajaa 3kk vauvelista ja perhepotretti on meillä kunniapaikalla, iso kuva isoissa kehyksissä.
Mammis + Oona 7,5kk
...sai syötävän söpöt pikku Adidas tossut kokoa 19. Löytyy ihan prisman urheiluosastolta ja mm. intersportista.
Itse haluaisin esim. kipsisen " taulun" , johon voi painaa lapsen jalanjäljet/ kädenjäljet. Toinen mieluinen olisi ruokailuastiasto. Itse ainakin olen aina halunnut jotain, josta jää muisto, ei siis vaatetta ym. kulutustavaraa.
esimerkiksi arabian muumi-astioita, yleensä joka vuosi tulee sellainen vuosi muki/kulho joita lahjan antaja voisi sitten joka vuosi ostaa. (ei tarttis miettiä joka kerta mitä antaa).
Sitten esimerkiksi syntymävuoden euro-kolikot (voi tilata moneta.fi)
taikka syntymävuoden mitä-missä-milloin kirja tai muu sellainen mitä on mukava isompana lueskella ja tietää millainen maailma oli silloin kun itse syntyi.
Myös sellainen vaunuihin tuleva rekisterikilpi on aika hauska vaikkakin aikalailla " turhake" sekin =)
Tällaisia tuli mieleen näin äkkisilteen. Tietysti joku sellainen koru johon voisi ostaa sitten vuosittain " käätyjä" voisi myös olla kiva ja senhän voisi sitten antaa käyttöön esim. kouluun mennessä taikka konfirmation jälkeen (riippuen korusta)
Myöskin tilin avaaminen johonkin pankkiin voisi olla kiva lahja ja sinne sitten pieniä summia silloin tällöin laittamalla saa kivan summan kokoon esim. rippilahjaksi.
No nyt pää tyhjeni, toivottavasti näistä on jotakin apua jollekin!
T.kolomonen kera kolmen pienokaisen
Meidän tyttö sai kummeilta valokuvakehyksen ja kummilusikan lahjaksi. Lisäksi toisilta kummeilta tuli unimusiikkia (lasten cd). Jos et halua ostaa ns. perinteistä lahjaa niin ehkä valokuva-albumi, vauvakirja tai vauvan oma astiasto?
Meidän tyttö sai isovanhemmilta ihanan lasten astiaston ja kun itse kaupassa katselin, niin niitä onkin paljon erilaisia tarjolla. Samoin valokuva-albumeita löytyy todella kauniita tyttö- tai poikavauvalle sopivia.
T. iida-linnea ja tyttönen 6,5 kk