luottamus..miten se saadaan?
kun olin raskaana niin mieheni (ei olla naimisissa, mutta kihloissa) petti, tai se pussaili jonkun kanssa ja nukkui sen kanssa 2 kertaa..Niin voi sanoa että se oli tähän tyttöön ihastunut. Tiesin että jotain oli tekeill ja yritin kysyä mutta hän kielsi kaiken. Se oli sitten kerran käynyt ryyppäämässä ja otin puhelimen ja sain tietää siitä. Soitin sille tytölle/naiselle ja se pyysi anteeksi ja sanoi että se ei todellakaan tiennyt mitän, koska mieheni oli myös hänelle valehdellut, ei edes sanonut että hänestä tulee kohta isä! (kun tämä tapahtui, me ei vielä silloin oltu kihloissa) vauva tuli, ja parempaa isää saa etsiä, ollaan vielä yhdessä, tiedän että se rakastaa minua ja minä rakastan sitä. Se on vielä aika nuori ja melkein kaikki sen kaverit ovat sinkkuja, kaikki yli 25 vuotta ja lapsettomia, niin kun kaverit menee ryyppäämään ne soitta miehelleni..Ja usein se myös menee! Minua satuttaa ensinnäkin se että se menee, ymmärtäisin jos se menisi joskus, keraan tai kaksi kahdessa kuukaudessa, mutta kun se menee noin 3kertaa kuukaudessa..Se on ollut aika semmoinen naistenmies, ennen kun me tavattiin.
Nyt tiedän että kun se kävi " vieraissa" , sitä pelotti tosi paljon..
Mutta haluaisin taas luottaa siihen, mitä minä teen??
Se vaan tuppaa olemaan niin, että kun kerran pettää, niin ei se kynnys voi kovin korkea olla seuraavallakaan kerralla. Mulla on kaverina sellainen mies joka pomppii vieraissa aina kun milloinkin vuorossa olevan naisen silmä välttää.
En väitä, että se aina menisi näin, mutta kovin nopeasti ei tuollaisen tempun jälkeen luottamusta hankita.