" Itken" ja " vongun"
kavereilleni siitä kuinka haluaisin exäni takaisin, jonka kanssa edelleen kun näemme harrastan seksiä. Silloin kun minäkin saan nauttia siitä se on taivaallista mutta yleensä se olen minä joka laitan miehen nauttimaan. Hän luulee joka kerta minun olevan ILOINEN ja TYYTYVÄINEN kun hän saa (se hänen mielestään vain tarkoituksena että HÄN saa.)
Silti juoksen toisen miehen perässä, jonka kanssa haluasin jopa seurustella vaikka en tunne koko miestä.
Tunnen myös intohimoa naisen pilluun! Haluaisin lutkuttaa naista ja toteuttaa villimmät fantasiani naisen kanssa.
Unelmanani onkin ollut kauan että saisin runkata jotakin naista koko yön ja puhua hänelle rivoja. En vain kehtaa myöntää kenellekkään tätä fantasiaani joten en voi sitä ikävä kyllä toteuttaa.
Kolmas mitä haluaisin olisi se että mies nussisi minua kakkoseen ja hieroisi samalla minua sieltä. En ole enää peppuneitsyt ja haluaisin sen toteuttaa uudestaan mutta en viitsi koska tunnetusti paskon pitkin seiniä sen jälkeen.
Tiedä että Jumalan silmissä vain yksi elinikäinen seksisuhde on oikein. Jos eroat tästä ainokaisesta niin sitten elät selibaatissa loppuelämäsi, tai kunnes ex kuolee (et tietenkään tapa häntä). Kaikki muu on syntiä, josta viimeisellä tuomiolla saat helvettituomion. Ellet tee parannusta ja anna Jeesuksen pelastaa itseäsi.