Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MAALIS' 05 marraskuun vika viikko**

26.11.2007 |

Ja eikun pinoa pystyyn..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa leikkii huoneessaan suljetun oven takana ja mä livahdin tähän koneelle. Neiti suuttui jostain pikkujutusta ja lähti kiukkupäissään huoneeseensa, unohti kiukun ja alkoi leikkiä.

Uima-allas on tosiaan iso, siinä pystyy lapset oikeasti uimaan. Isä hankki sen jostain pari kesää sitten, en valitettavasti muista mistä. Me täytetään se uppopumpulla merestä, muuten sen täyttämiseen menisi ikuisuus. Hyvin on kestänyt. Meressä meillä ei voi uida ennen kuin oikeasti osaa sen taidon, sillä matalaa rantaa ei ole ollenkaan, vaan se on ruopattu syväksi veneiden vuoksi.

Hei kuulkaa, olisko joulukuussa aikaa maalistreffeille? Ei olla pitkään aikaan nähty! Voitais tulla vaikka meille, nyt kun mäkin jään kotiin. Kiinnostuneita?

kua ja Kaisa

Vierailija
22/42 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja-asioita ollaan hiljalleen mietitty. Santtu saa pukilta ainakin liikennematon, hälytysaseman ja roska-auton (pienen miehen hartain toive). Tuo se pukki varmasti muutakin, mutta mitä, sitä me emme tiedä itsekään. Me vietämme joulun Levillä, joten lahjojen kokoa joutuu hiukan miettiä, kun ne pitäisi jaksaa raahata sinne ja takaisin.

Raskauksista pääsiäisäidille: mulla oli eroja raskauksissa, lähinnä vatsan muodossa. Ensin tuli tyttö ja maha oli ihan perinteinen tyttömaha. Santun kohdalla vatsan muoto oli ihan erilainen. En tiedä johtuiko se sukupuolesta vai siitä, että oli toinen raskaus. Muutoin raskaudet oli samanlaisia. Tokalla kerralla olin vaan kömpelömpi ja isovatsaisempi. Esikoinen syntyi 40+4 ja Santtu 39+6. Vedet meni kummastakin ensin. Onnea koitokseen!!

Nyt menen vähän paikkoja järjestelemään ja aikaisin nukkumaan.

T. lappu taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olis kyllä mukava nähdä maalismammoja ja -lapsosia pitkästä aikaa! Ollaan kiinnostuneita, jos vain aikataulu sopii. Minä olen tosin päivät töissä ja ylimääräisiä lomapäiviä ei ole jemmassa, joten se rajoittaa arkipäivinä osallistumista. Iltapäivisin voisi olla jotakin mahdollisuuksia järjestää. Ilmoittelehan, jos olet treffejä järjestämässä. Itse olen ensi viikon poissa maisemista, joten palailen linjoille taas 9.12. Toivottavasti myös muut innostuisivat ja saataisiin treffit aikaiseksi!

Hurtta

Vierailija
24/42 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuustit: Ei meidän tyttö nyt sentäs kuutta kilsaa kävele =) Kilsa on meilläkin aika maksimi. Tarkoitin tuolla kuudella siis sitä että mie kävelen vauvan kans hoitopaikkaan hakemaan Nooraa (pari-kolme kertaa viikossa) ja sit kävellään kotiin. Neiti kävelee ehkä puolet matkasta. Siksi ajattelin ostaa nuo tuplat enkä ole katunut yhtään. Möin yhdistelmät pois. Nuo Emmat on ainakin tosi positiivinen yllätys, ovat paljon kevyemmät työntää kuin meidän yhdistelmät oli ja nää kääntyy tosi näppärästi. On isot ja hyvät renkaatkin. Mie oisin sisaristuimen ehkä hommannut mutta en mistään niitä löytänyt Emmaljungiin, ei kuulemma enää myydä...ja kun niissä oli heittoaisa niin ei saisi edes asentaa??!! Tiedä sitten. Meillä on sit lisäksi Gracon matkarattaat ja autobaby kaukalo jonka saa rattaisiin kiinni. Korvaamaton yhdistelmä meille kun käydään kaupoilla tai asioilla. Kiitos paremmista hyvänyön toivotuksista, luulen vaan että meni kuuroille korville =)

Josta pääsenkin kyselyyn: MITEN KUMMASSA SAAN TUON TYTÖN NUKKUMAAN PAREMMIN YÖT JA VALVOMAAN PÄIVÄLLÄ????? Nyt on käytännössä nukkunu taas koko päivän, herättelin pari kertaa niin et vaihdoin vaippaa ja käytin kylvyssä ja tietty syötin...nukkuis vaan. Sit yöllä saattaa huudella parikin tuntia kevyesti. Meillä nää neidit nukkuu kyllä niin eri aikaan! Noora ei sit tänään nukkunu päikkyjä ja yölläkin vaan 8 tuntia. Mikä ihmeen duracell kausi menossa?

KIITOS taas Kalamamille kuvista ja täytyy täälläkin todeta että on meillä kyllä suloisia lapsia niinkuin Kalamamille sanoin! Mahdetaan myö maalismammatkin sit olla tosi kauniita =)

Tapaamiseen mie en taida täältä Imatralta saakka päästä...:)

Paranemista Suohomppelille ja Tuulian porukalle!! Meillä Nooras on neljättä viikkoa jo kauhee yskä, tuli sillon korvatulehduksen jälkeen lääkekuurin aikana.

Jaahas, ihme kyllä meidän pieni neiti heräilee kun iskä on herätelly tunnin...täytyy avata maitobaari.

Moi vaan!

Vierailija
25/42 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä käytiin leikkipuistossa, kun luulin sen takaavan kunnon päiväunet. Niinpä niin. maalislapsi murjottaa sängyssään eikä unesta puhettakaan. Katsotaan, mitä pienempi tekee, nukutusyritys on kova.

Mä jo luulin, että Nasulina kasvattaa maratoonaria pikku hiljaa:-p

Maalistytölläkin oli silloin kuukauden ikäisenä kausi, jolloin unta riitti vain 9 tuntia päivässä, se oli aika raskasta. kyllä se sitten tasottui, kun vatsavaivatkin poistuivat.

Eilen viriteltiin jouluvaloja ikkunaan, maalistyttö innostui koristelaatikosta löytyneistä joulukuusenpalloista.

Treffit olisi hauskaa, näkisi ihmisiä! Mulle käy koska vaan!

korvapuustit ja yksi nukkuva lapsi

Vierailija
26/42 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on vierähtänyt kahden lapsen kanssa kuin siivillä, enkä ole paljon koneella istunut ja senkin vähän mitä olen, olen käyttänyt facebookiin. Onko muita hurahtaneita???

Meillä sujuu elämä hyvin ja suuremmilta sairasteluilta ollaan vältytty. Tuulialle tsemppiterkut täältä ja toivottavasti taudit hellittäisi.

Maaliskuisemme Ässän kanssa elämä on ylämäkeä ja alamäkeä. Välillä hän on itse ihanuus ja aivan herttainen isoveli, mutta välillä aivan järkyttävä kiukuttelija ja raivooja. 4kk vanha pikkuneitimme Eea on tempperamenttinen vauveli, jota myös raivottareksi joskus kutsutaan ;). Huutoäänen väri yltyy tummanpunaiseksi nanosekunnissa, jos ei saa haluamaansa, eli yleensä maitoa, heti. Mutta kotona viihdyn lapsosten kanssa hyvin, eikä töihin ole ikävä.

JOULUJUTSKAT: Joulukalenteri ostettiin pari päivää sitten ja Ässä valitsi muumisuklaakalenterin. Oma mummoni on lisäksi ostanut pojalle partiolaisten kuvakalenterin. Itselleni ostin Halvan salmiakkikalenterin, nam.

Jotain joulukoristeita jo ripustelin paikoilleen, kun eilen tuli kavereita Satunalle kutsuille. Loput tulevat sitten jonkin ajan kuluttua, kun jaksan ne laittaa.

Oletteko muut tutustuneet satunalle tuotteisiin? Mä olen aivan hullaantunut niihin. Satunalleissa on askartelutarvikkeita, pelejä sekä palapelejä monenikäisille lapsille. Suosittelen kaikille, joiden lapset tykkäävät pelailla. Itse olen lapsesta asti tykännyt pelailla kaikenlaisia lautapelejä ja nyt on kiva, kun ässä on jo sen ikäinen, että hänen kanssaan voi yksinkertaisempia pelejä pelata.

RASKAUDET: Mulla on myös kaksi raskautta olleet suht samanlaiset. Todella helpolla olen raskausajat päässyt, näin jälkikäteen ajatellen. Ainoastaan Ässän synnytys oli vaikea ja siitä toipuminen sekä henkisesti että fyysisesti kesti kauan.

Onnea NASULINALLE pienokaisen johdosta. Huomasin vasta nyt, että teille oli tullut perheenlisäystä.

Todella tarkkaavaisia nämä melkein kolme vuotiaat. Ässämme on kuunnellut todella tarkkaan dna:n mainosta, sillä yhtenä päivänä hän ihan yhtäkkiä tokaisi: " voi hitsinpimpulat" . Vähän äitiä nauratti. Täytyypi olla varovainen mitä juttelee, kun kerran kaikki rekisteröidään....

Hauskaa viikon jatkoa kaikille ja kuulemisiin

vuokko, Ässä ja Eea.

Vierailija
27/42 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin tytöllä vieläkin kuumetta, toisella hieman yli 38, toisella hieman ali 38. Kuumetta siis launataista asti, maanantaina ja keskiviikkona käytiin lääkärissä ja vieläkin siis kuumetta pukkaa. Lapset hieman ehkä kuitenkin virkeämpiä.

MENNÄÄNKÖ HUOMENNA TAAS LÄÄKÄRIIN vai pitäiskö oottaa? Ei vaan huvita viikonloppu päivystykseen meneminen. Itsellänikin tänään vielä ollut 37.1--37.6. Eikös jo lääkkeet pitäs tehota miuhunkin!!!???

Mie alan olla ihan neuvoton.

Auttakaa!

Tuulia

Vierailija
28/42 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene tämä äiti ihan täysillä pytyillä..=)

Tuulia

Vierailija
29/42 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla Vuokon poppoostakin!!!

Vastailen sitten joskus paremmalla voinilla enempi.

T

Vierailija
30/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mie vaikean yön jälkeen soitin taas lääkäriajan. Yskiminen vain pahenee ja nyt jo alkavat tytöt olla kovin väsyneitä yskimiseen. Välillä tulee oksennuskin kun oikein röhittää.

Etin tuossa vauvanvaatteita nukelle vaatteiksi. Vähän on kyllä isoja. Mutta menettelee kuitenkin.

On tämä sisätekeminen jo aika vähissä. Eilen saatiin tehtyä joulukortit ja ollaan askarreltu vissiin joka sukulaiselle joko tonttu tai enkeli. Tänään ajattelin että askarrellaan päiväkodin tädeille joululahjat..Pitää vaan käydä ostamassa hiemen tarvikkeita.

Tytöt levittää nyt tuota äitiyspakkausta. Nooh, ihan sama..kunhan hetken tekevät jotain mikä kiinnostaa.

Näillä mietteillä viikonloppuun.

Tuulia

Vierailija
31/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsitte lääkäriin Tuulian koko poppoo.

Meillä on joo ollut niin toimelias tyttö taas, että oksat pois! Aina, kun imetän poikaa, niin likkaa säntää suorittamaan oma-aloitteisuuksia. Tavaraa on nostettu turvaan, leluja jäähylle ja likka parka on kuullut melkoista karjuntaa äidiltä. Lavuaarit on ykkössuosikki kaiken toiminnan paikkana. Käsisaippuoilla on kuurattu niin raanat kuin pesualtaat, ja kun nostin saippuapullot pois, niin likka rupesi pesemään pyyhkeitä pesualtaassa. Pitäisikö tuo ottaa vihjeenä, että useammin käsipyyhkeet pesuun?

Facebookiin olen ehtinyt itse kirjautumaan, mutten ole ehtinyt tutustumaan sisältöön tarkemmin.

Satunalle tuotteet eivät kuulosta tutulta.

Kiitos, Sengi laudasta! Jumbossa liikkuminen kävi tosi kätevästi ja meidän hiekkapihallakin toimi hyvin! Likka on tosi tohkeissaan omasta " skeittilaudastaan" . Aamullakin uteli, että mennäänkö viikonloppuna skeittaamaan?

Tästäpä pikku hiljaa viikonlopun viettoon.

Korvapuustit

Vierailija
32/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tuulia kun soitit lääkäriajan kuitenkin! Myökin käytiin eilen päivystyksessä kun Nooralla on ollu yskä 4 viikkoa ja eilen nous kuume. No keuhkot oli terveet, samoin korvat ja nielunäytekin otettiin. Nyt on kuulemma tosi sitkeessä nää taudit..joo, näyttää olevan. Meilläkin tulee välil oksennus kun neiti oikein yskii.

Mie valvoin viime yönä taasen....klo 4-7. Vuoronperään yski Noora ja toisaalta taas vauva itki ja tankkas maitoa. Nukutin Nooraa uudestaan viiden aikaan aamulla ja just kun hän meinas nukahtaa, pikkusisko alotti konsertin. No nukuin kuitenkin klo 23-4 välin vain yhdellä syötöllä, onhan sekin jotain.

Noora menee tänään mummolaan yöksi (ei ole ollut enää kuumettakaan ja tuo yskä vain vaivaa) ja mie elättelen toiveita et huomen nukkuisin vauvan rytmin mukaan. Mieskin tekee tänään töitä klo 4-20 joten maittanee uni hällekin. Äitini sanoi että tuo vauvakin mutta en kyllä vielä raaski :) Ja miul varmaan räjähtäis tissitkin.

Tää aamu ollaan oltu sisällä, ulkona on sen verran raaka ilma ettei viitsi tyttöjä ulos viedä.

Juu..pitäisköhän pyytää kohta kanta-asiakaskortti tuonne päivystykseen...on tullu käytyä siellä nyt 5 kertaa lyhyen ajan sisään :)

Jep, nyt ei järki luista yhtään. Toivottavasti teillä Tuulia parannutaan pian, alkaa varmaan todella ottaa voimille! Missäs muut mammat muuten luuraa??

Vierailija
33/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä on myös hirveetä säätöä sillon kun imetän pikkusiskoa. Olen tänä aamuna korjannu mm. spagetit lattialta, samoiten pumpulipuikkoja ihan koko rasiallisen, pelastanu nallen vessanpytystä, siivonnu mannaryynit lattialta ja mitähän vielä. Alkaa luonnistua kohta jo tuo seisaallaan imettäminen :-D

Vierailija
34/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lääkkeet vaihdettu. Näitten pitäs tehota heti ja jo maanantaina meidän kaikkien olla työ/tarha kunnossa. Pitäkääs peukkuja.

Kiva lukea noista teidän vauva-arjesta. Kyllä miekin muistan =) ja tämän hetkinen väsymys on sieltä vauva-ajosta tumpaakin tutumpaa! Kyllä se siitä sitten helpottaa. Mie aloin sitkeesti vaan kääntämään kummankin rytmiä ihan vauvana, nukutaan yöllä ja päivällä seurustellaan.

Hitsi, tästä ei nyt tule oikein juuta eikä jaata. Pitäneen palata uudemman kerran.

Tuulia

Vierailija
35/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisesta: mielellään tultaisiin, jos ajoittuisi 21.12 - 6.1? Te olitte kyllä ajatelleet varmaankin aikasemmin ja viikolla. Ottakaas sitten joku vaikka kuvia, niin laitelkaa niitä niille ketkä ei tapaamiseen päässyt.

T

Vierailija
36/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt on niin koulutettu olo, että ;-) Oli raskasta, mutta myös hauskaa. Koulutuspäivät olivat pitkiä (=8.30-17.30), sen jälkeen sitten oli liikuntaa, saunomista ja syömistä. Kuntotestikin tehtiin, tulokset eivät mairitelleet. Oikeasti saatiin sellaiset madonluvut, että pisti vähän ajattelemaan, että pitäisi kyllä saada tämä elämänsä hallintaan - tai siis syömiset ja liikkumiset. Oli meinaan karua kertomaa suomalaisten kansanterveydestä ja siitä, mitä tapahtuu, jos itsestään ei pidä huolta. Täytyy katsoa, jos saisi isännänkin mukaan kuntotalkoisiin...

Meilläkin köhitään. Molemmat yskivät oikein kunnolla. Ja minulla on nuhaa ja kuumetta. Olin tänään vain puoli päivää töissä (oli pakollinen palaveri). Viime yönä istuskelin Saanan kanssa nojatuolissa, jotta saatiin neidin yskä loppumaan. Tänään Nuutti on pahemmassa kunnossa. Saas nähdä, mikä on vointi huomenna.

Korvapuustin ja Nasulinan kuvailut kuulostivat niin kovin tutuilta... Muistan, kun Saana syntyi ja Nuutti käytti kaiken energiansa tehdäkseen kiellettyjä asioita, kun minä imetin Saanaa. Ja kun neiti oli ihan koko ajan tissillä, sai niitä kiellettyjä juttuja tehtyä aika paljon... Meillä muuten Nuutti lopetti päikkärit melkein heti Saanan synnyttyä, eli n. 2 v 8 kk:na, silloin ei vaan enää saanut jätkää nukkumaan, vaikka välillä 1,5 h yritin...

Ja Nasulina: muistan elävästi siinä Saanan ensimetreillä, kun Nuutilla oli oikein kunnon kröhä, joka muuttui vielä kurkunpään tulehdukseksi. Valvoin monta yötä vuorotellen yskivän esikoisen ja syövän neidin kanssa... Tsemppiä sinne, muistan hyvin sen kaikennielevän väsymyksen ja zombieolon, ei tosiaan ole herkkua!

Ja Tuulian porukoille paranemista! Toivottavasti tropit tepsivät.

Joulukalenterit ostettiin äsken. Oli helppo valinta, kun oli vain Muumi-kalentereita ja yksiä toisia suklaakalentereita tarjolla. Saana otti joulupukin kuvalla varustetun kalenterin, Nuutti Muumi-kalenterin...

Joululahjoja olemme lapsille jo miettineet. Nuutti saa yhden Transformers-hahmon (on toivonut viime joulusta asti), Saanalle mietin vähän joko muumitaloa tai Nalle Puhin taloa. Mutta Saana on vielä vähän epävarma, ts. ajatus voi muuttua...

Viikonloppu vietetään rauhassa. Huomenna ei ole mitään ohjelmaa, sunnuntaina menemme Nuutin kanssa katsomaan Lumiukko-näytelmää teatterista. On siis sen kuuluisan leffan näyttämötoisinto, olen kuullut siitä ihan hyvää. Ihan mukava viedä poika teatteriin. Saanaa en vielä ottanut, kun ajattelin, että jos on vielä liian pitkä...

Semmottis. Nyt ei muistu mieleen muuta...

Hyvää viikonloppua!

Terhi ja muksut

Ps. Ai niin se tapaaminen: Tuulian ehdotus kuulosti hyvältä, eli joulun " väliviikot" . Olen joulusta loppiaiseen lomalla, joten ehtisi hyvin tulla tapaamiseen (ja mies on töissä...). Varsinkin se loppiaisviikko olisi hyvä, mutta joulun jälkeinenkin käy.

Vierailija
37/42 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Korvapuustit kiva kun lauta pääsi hyötykäyttöön!

Toi meiän autotalli on kyllä sellanen ihmemaa että mitä sieltä ei löydy ni sitä ei tarttekaan... eli autoa sinne ei kyllä voi ajaa.

Tapaaminen: erittäin mukava olis tulla mutta mutta ne työt;-) Olen välipäivät (27.-28.12) lomalla, ainoastaan silloin vois päästä..............Teistä osa silloin varmaan joulunvietossa kauempana???

Mekoista oli aiemmin puhetta. Juu ei meiän neidille. Juhlatilaisuuksiin saattaa suostua laittamaan jos hyvä päivä on.

Joulukalenterit: maalisneidillä on muumisuklaakalenteri, veljellä joulupukkisuklaakalentri ja esikoisella kinderkalenteri. Itse ovat valinneet. Lisäksi meillä on " sukka" kalenteri johon tonttu aina yöllä tuo yllätyksen.

Mukavaa pikkujoulua kaikille!

Vierailija
38/42 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voidaan hieman paremmin. Mimmillä näyttäisi tänään olevan ensimmäinen kuumeeton päivä. Moonalla oli 37.5 ja silmät ihan rähmässä. Mennäänkin hänen kanssa vielä päivystykseen nyt aamupäivällä..olisihan silmät pitänyt parantua viidessä päivässä.

Mimmi sai sellaista yskänlääkettä mikä vaikuttaa keskushermoston kautta. Lapsista tulee ihan villejä hetkeksi kun ovat ko. lääkettä saaneet. Mutta menee pian ohitse ja on auttanutkin yskään. Mimmi vaan heti alkaa ihan kauheasti yskimään, jos vähäänkin riehuu.

Huomenna ollaan hoitoon menossa, ainakin Mimmi, moonasta nyt en tiedä vielä. Meistä ei kumpikaan vanhemmista mitenkää voisi enää olla kotona, pitää yrittää järjestää lastenhoitajaa jostain.

Eipä nämä nyt koneella anna olla. Mimmi kiukkuaa kun ei saa Moonan talvikenkiä jalkaansa. Ei meni jakeluun, ettei ne mahdu..

Miun sietokyky on huonojen unien takia ja oman huonon olon takia ihan olematon. Kunpa päästäisiin pian normaaliin elämänrytmiin.

Mutta eipä muuta, kuin moro täältä tänään.

Tuulia

Vierailija
39/42 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä äitiäni ja isääni iltapäiväkahville. Soittelivat aamupäivällä ja kysyivät, saako kahvia... Tää on jotenkin vieläkin niin ihmeellistä, että joku tosiaan vaan voi soittaa ja tulla noin vain kahville. ;-) Minä tykkään, kun on sukua ja läheisiä lähellä, tää on siis tosi kivaa. :-)

Meillä on ollut rauhallinen viikonloppu. On puuhattu ihan kotihommia ja oltu vaan. Lapset yskivät edelleen, mutta ovat muuten parempia. Minulla on vähän nuhaa, mutta kuumetta ei enää. Menemme siis huomenna kyllä töihin.

Tein tuossa juuri joululahjaostoslistaa. Suurimmalle osalle ihmisistä on onneksi lahjat jo keksittynä, eli varsinaisista ostoksista tullee aika helppoja. Ajattelimme miehen kanssa iskeytyä ensi perjantaina leluostoksille, ostetaan sitten kaikkien kummilasten ja omien lasten jne. lahjat samaan syssyyn.

Muuten ei ihmeempää. Mennään illansuussa esikoisen kanssa teatteriin, mies jää Saanan kanssa kotiin. Ja sitten pitää tehdä kalenteritsekkaus miehen kanssa, ts. katsotaan jouluun asti, kuka vie ja hakee lapset milloinkin jne. Meillä on välillä aikamoista yhteensovittamista tämä arkielämä, mutta pikku hiljaa on opittu laittamaan palikat ajoissa järjestykseen.

Jahas, porukat tuli! Heipat!

Terhi&muksut

Vierailija
40/42 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonalla oli nyt sitten korvatulehdus. Samoin silmätulehdus ei ollut parantunut. Taas uudet lääkkeet. Kotosalla ensi viikko, hoitoon ei kuulema mitään asiaa. No, minkäs voi.

Veimme lapset mummolaan, että edes vähän saatiin käytyä jouluostoksilla. Ei vaan yhtään jaksanut siellä kaupoilla olla, ja kotosalla sitten mittasin, niin kuumetta miullakin 38. Taitaa olla miullakin korvatulehdus vielä voimissaan. Mie oon niin kypsä tähän.

Jotenka näissä sairastelun mietteissä ensi viikkoon.

Tuulia