Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatepaljous.../hinnat kirppareilla

19.08.2007 |

Laitoinkin tuonne monikkopuolelle kyselyä kirppareista, mutta tuli sitten mieleen, että mitähän voisi pyytää käytetyistä, muuta oikein siisteistä pienistä vaatteista, esim. confettin potkupuku, mayoralin liivihame, bobon vaatteet, tuttan perusbodyt jne. Eli hieman paremmista merkeistä.

Lisäksi on tietty kasa hennesin jne. vaatteita.Ajattelin ensin huutista, kun on hyvät kokemukset siitä, mutta aika työlästä kuvata nuo kymmenet vaatteet ja laittaa yksitellen, joten mietin jo monikkoperheiden kirppistä sitten...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tutta-bodyt nyt eivät ole edes sellaisia merkkivaatteita, että niistä juuri sen enempää saa kuin H&M-vaatteistakaan. Sanoisin, että euron verran kappaleelta voi saada, jos ovat siis siistejä. Jostain hyväkuntoisesta mekosta tai potkupuvusta voi hieman enemmän yrittää pyytää.

Huutonetistä voit kokeilla, jos jostain merkkivaatteesta saisi vähän paremmin. Yksittäisiä vauvanvaatteita on siellä muuten aika tuskaista alkaa myymään, mutta vaatepakettina voisit saada hyvinkin kaupaksi ja päästä helpommalla ilmoittelun suhteen.

Kirpparit kun on pullollaan vauvanvaatteita, usein vielä vähänkäytettyjä ja siistejä, niin hinnat eivät nouse kovin korkeiksi. Peruspotkareita ja bodeja myydään hyvinkin hintaan 0,20-0,50 euroa.

Vierailija
2/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistava paikka myydä. Merkkivaatteet myy erikseen (myyntiotsikkoon ehdottomasti merkin nimi) ja kyllä ainakin mulla meni suolaiseenkin hintaa h&M vaatteetkin kaupaksi.

Jos myyt erikseen, laita ilmoitukseen postikulut huutajien tiedoksi ja huomatutus et sulla on muitaki kohteita myynnissä.

Jos et jaksa postitella yhtä kerrallaan laita vaatepakettina, mutta älä laita pakettiin äp-vaatteita tai muita rupuisia., muuten ei pakettia huudeta...

Itse olen saanut mm h&m plyysiasusta 8e kun kaupassa maksaa 12........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketista et tietäänkään saa niin hyvää hintaa kuin yksittäin myymällä, mutta silloin pääset kaikista eroon kerralla...

Aia