Lelukaupassa
Kuinka luotettavia nuo nettikaupat on? Tuntuisi, että nuo Elämänsuola ja Sincity olisivat luotettavampia, mutta ovat myös kalliimpia(?) kuin esim. HotLips. Eli uskaltaako tilata halvemmasta paikasta?
Kommentit (5)
edullisesta kannattaa toki tilata eikä kalleimmasta. Itsellä positiivisiä kokemuksia useista liikkeistä. Useimmiten käyn myös ihan paikan päällä ostamassa.
Minua hävettää se, että hävettää mennä tuollaiseen kauppaan ja aiemmin olenkin laittanut miehen asialle. Nyt ajattelin yllättää ja tilata jotain kivaa itse. Vai uskaltaisikohan sitä ihan kävellä kauppaan...voivoivoi, miten suuri murhe ;)
t.ap
Rohkeasti sinne seksikaupan tiskille tiirailemaan niitä eri pelejä. Eka kerta jänskättää aina, mutta palvelu alan liikkeissä on yleensä asiallista. Itsekin kävin ostamassa Fleshlightin ja naismyyjä neuvoi liukkareissa ym. todella asiantuntevasti ja luontevasti. Mitäs hävettävää siinä lelujen ostossa edes on? Luonnollista kuin mikä!
Kahdessa liikkeessä olen käynyt ja molemmissa tiskin takana oli asiallisempaa palvelua kuin monessa vaatekaupassa. Kun vaan voittaa sen pienen häpeän tunteen ja asennoituu, kuin olisi peruselintarvikkeita ostamassa niin hyvin se menee.
Toinen kerta menee jo paljon luontevammin, kun tietää jo mitä siellä on.
Hyvä valikoima, edulliset hinnat.
Palvelu asiallista ja tuotteiden vaihtaminenkin onnistuu vaivatta.