Sateenkaariperhe tilitystä, asiallisia kommentteja pliis!
Olen bi.
Minulla oli vuosia seksi-ja ystävys suhde mieheen, mutta ei sitoumuksia.
Tulin raskaaksi.
Pitkän pohdinnan ja perheterapian turvin päätimme perustaa vapaaseen suhteeseen perustuvan perheen.
Kaikki toimi loistavasti 3,5-vuotta.
Lapsella oli molemmat vanhemmat aktiivisesti mukana kuvioissa. Miehellä oli oma vapaus ja hoiti kaiken perhettä kunnioittaen.
Sitten tapasin elämäni naisen.
Vuoden seurustelun jälkeen hän muutti kanssamme yhteen.
Päätös oli kaikkien yhteinen.
Kävi ilmi, että tämä nainen on suunnattoman mustasukkainen miehestä (meillä ei ole ollut edes satunnaista seksiä lapsen alullepanon jälkeen!) ja kodin ilmapiiri on muuttunut ikäväksi.
Naiseni ei halua palata entiseen kuvioon missä asuimme erillään ja rakastan häntä valtavasti!
Pitäisikö valita rakkaus vai kokonainen toimiva perhe lapselle?
Mitä teen?
Kommentit (26)
Sehän tässä mättää.
Kuka sopeutuu ja kuka ei, ei varmaan moni nainen tohon tulisi.
saman katon alla, vaikka kuinka olisin varma siitä ettei heidän välillään enää ole mitään kipinää.
Varsinkin kun tuntuu olevan hyvä ja rakastava isä. Kai hänelläkin nyt jotain oikeuksia on?
Mun mielipide on se, että jos naisesi ei kestä hän muuttakoon pois, lapselle vanhemmat ovat tärkeintä ja lapsesi varmasti sinulle tärkein.
niin tietenkin ratkaisu on, että naisystäväsi muuttaa pois. Luultavasti suhteenne joutuu kriisiin ja mahdollisesti katkeaa siihen.
Seuraavan suhteen kanssa olet ehkä sitten viisaampi etkä pyydä toista muuttamaan enää teille kuin hyyyyyyyyyyvin pitkän harkinta-ajan jälkeen.
....en usko, että vaikka moraalinen oikeutuksesi olisi mikä, saat naisystävävääsi painostettua niin että hän luopuu mustasukkaisuudestaan ja toteaa että viihtyy tyossa asumisjärjestelyssä. Jos hän ei viihdy niin hän ei viihdy.
Vierailija:
kuinka epänormaalia ja oksettavaa tuollaiset ihme kuviot ovat ja ettei niistä mitään hyvää seuraa. en tajua miten nykyihmiset ovat niin kieroutuneita :/ yöks.
kuinka epänormaalia ja oksettavaa tuollaiset ihme kuviot ovat ja ettei niistä mitään hyvää seuraa. en tajua miten nykyihmiset ovat niin kieroutuneita :/ yöks.