Mitä kuuluu sanoa, jos joku kehuu?
Mä en osaa sanoa mitään. En tiedä mitä pitäisi sanoa. Viimeksi töissä sain kehuja ja en tienny mitä olisi pitänyt sanoa.
Tuntuu tyhmältä sanoa, että " totta, kyllä mä omasta mielestänikin olen hyvä" , mutta olisi tuntunut tyhmältä sanoa, että " en ole, älä valehtele" .
Mitä kuuluu sanoa? Miten sinä suhtaudut kehuihin ja miten toimit?
Kommentit (5)
riittää, että sanot kiitos. Ei tarvitse selitellä.
Jos tuo tuntuu tönköltä, niin voit lisätä, että ihana kuulla, kiva että kerroit. Tällä varmistat, että saat kehuja toistekin :-)
Jos mua kehutaan töissä jostain, mistä omasta mielestänikin oon hyvin onnistunut, saatan vastata jotain sokean kanan jyvän löytämisestä=)
Viime aikoina moni on kehunut mun uutta tukkaa, kävin nääs kampaajalla ja vaihdoin tyyliä aika radikaalisti. Niistä kehuista mä kiitän kauniisti.
Siis tyyliin: " mutta kyllä tuo " Sari" on sitten taitava. Siitä voisivat muutkin ottaa mallia" ja sanat osoitetaan toiselle. Itse siis seisoo kyllä lähellä. Ei kai siihen keskusteluun rynnätä mukaan kiittelemään?
-ap
:D
Jos vaikka vain hymyilisit itseksesi ja tyytyisit olemaan iloinen. Tai jos on tarkoitettu sun kuultavaksi niin hymyilet asian sanoneelle.
" Kiva kuulla että olet sitä mieltä" ?
Olen itsekin hirveän huono vastaanottamaan kehuja.