Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu sanoa, jos joku kehuu?

Vierailija
24.11.2007 |

Mä en osaa sanoa mitään. En tiedä mitä pitäisi sanoa. Viimeksi töissä sain kehuja ja en tienny mitä olisi pitänyt sanoa.

Tuntuu tyhmältä sanoa, että " totta, kyllä mä omasta mielestänikin olen hyvä" , mutta olisi tuntunut tyhmältä sanoa, että " en ole, älä valehtele" .

Mitä kuuluu sanoa? Miten sinä suhtaudut kehuihin ja miten toimit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiva kuulla että olet sitä mieltä" ?

Olen itsekin hirveän huono vastaanottamaan kehuja.

Vierailija
2/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, että sanot kiitos. Ei tarvitse selitellä.

Jos tuo tuntuu tönköltä, niin voit lisätä, että ihana kuulla, kiva että kerroit. Tällä varmistat, että saat kehuja toistekin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua kehutaan töissä jostain, mistä omasta mielestänikin oon hyvin onnistunut, saatan vastata jotain sokean kanan jyvän löytämisestä=)

Viime aikoina moni on kehunut mun uutta tukkaa, kävin nääs kampaajalla ja vaihdoin tyyliä aika radikaalisti. Niistä kehuista mä kiitän kauniisti.

Vierailija
4/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyliin: " mutta kyllä tuo " Sari" on sitten taitava. Siitä voisivat muutkin ottaa mallia" ja sanat osoitetaan toiselle. Itse siis seisoo kyllä lähellä. Ei kai siihen keskusteluun rynnätä mukaan kiittelemään?

-ap

Vierailija
5/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Jos vaikka vain hymyilisit itseksesi ja tyytyisit olemaan iloinen. Tai jos on tarkoitettu sun kuultavaksi niin hymyilet asian sanoneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän