Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri vastaa hetken TYHMIIN kysymyksiin

Vierailija
23.11.2007 |

Eli kysy jotain mitä haluaisit lääkäriltä kysyä mutta muualla et voi/halua/kehtaa sitä tehdä

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmistuu vain uudella testillä. Odota muutama päivä ennen kuin yrität uudestaan ja pissaa oikeaan kohtaan niin saat varman vastauksen:)

Vierailija
22/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olen varma että muna ja sitten että kana. Mutta jos pakko valita, vastaan että muna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin reisi ihan muhkurainen, ja särkee välillä. Onko vaarallinen?

Vierailija
24/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköistä kuin siinä olisi mukana hiukan savea? Ei ole mitään kipuja eikä virtsatieinfektion oireita, mutta sen päivän minua väsyttää ihan tolkuttomasti, ja olen nukkunut yön päälle koko päivän aina kun tuossa tilanteessa vain olen voinut. Joskus olen nukkunut yli vuorokauden putkeen.

Pelottavaa, mutta kun kävin tk-lääkärillä, hän väitti sitä vain virtsatieinfektioksi.

Vierailija
25/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tekee elimistössä perna? Ja mitä tarkoittaa kilpirauhasen vajaatoiminta?Miten se ilmenee, onko oireita?

Vierailija
26/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ei löydy mitään, joskus kilpirauhasen vajaatoiminta. Taustalla voi olla myös sydämen johtumishäiriö joka selviää sydänfilmissä ym tutkimuksissa. Urheilijoilla on hidas pulssi mutta siihen ei liity oireita

Vierailija
27/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voit käydä näyttämässä tuollaista vaivaa myös sairaanhoitajalle tai terveydenhoitajalle, osaa sanoa tarviiko näyttää lääkärille

Vierailija
28/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa näkemättä mutta jos vain aamuisin eikä oireita niin ei välttämättä ole mikään tauti.

Vierailija
29/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistitpä pahan pernan;) Ilmankin pärjää mutta jotenkin vaikuttaa immuniteettiin. Siellä myös hajosi verisoluja. En kyllä tähän vastaukseen luottaisi mutta en jaksa hakea varmaa tietoa. nolottaa..

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa kilpirauhanen ei tuota riittävästi hormonia (joskus voi olla ns sentraalinenkin häiriö). Kaikki hidastuu, ummettaa, paino nousee, iho kuivuu, hiukset lähtee. Ei jaksa listata kaikkia oireita, joista osa tosi epämääräisiä

Vierailija
30/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin pahalta kyllä kuulosta

Vierailija
31/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei jaksa enää naputella

Vierailija
32/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuristaa, voiko johtua sydämestä?

Vierailija
33/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärelleni terkkari oli sanonut, että hänellä on lievä skolioosi. Mitä ihmettä se tarkoittaa ja onko aihetta jatkotutkimuksiin?

Vierailija
34/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omituisia nuo oireet eikä tule heti mitään järkevää mieleen. Munuaisen toiminta hyvä tarkastaa

Vierailija
35/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet nuorehko nainen niin tuskin johtuu sydämestä

Vierailija
36/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä mutta seuranta on tärkeää, kasvun myötä voi pahentua ja ongelmia tulee jos seuranta unohtuu

Vierailija
37/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 42, välillä myös puristaa rinnasta keskeltä.

Vierailija
38/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoistuva ja palkkani noin 2800 kun en päivystä. Mutta onhan tämä siisti sisätyö:)

Vierailija
39/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä voi olla mutta seboirroinen ihottuma on ehkä yleiisn ja siihen nizoral hyvä

Vierailija
40/48 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vasemmassa jalassa ja vain tuo yksi varvas. Kerran varpaaseen tuli mustelma - minusta tuon suonenvedon jälkeen. Mitä ihmettä voi olla?

Kävin jo kerran lääkärillä tuosta asiasta ja kysyin josko johtuisi mun migreenistä, mutta hän naureskeli että päänsärky tuntuu päässä eikä varpaissa ;o)

Tyhmä vaiva myönnän mutta kiusallinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi