Lääkäri vastaa hetken TYHMIIN kysymyksiin
Eli kysy jotain mitä haluaisit lääkäriltä kysyä mutta muualla et voi/halua/kehtaa sitä tehdä
Kommentit (48)
Ensin olen varma että muna ja sitten että kana. Mutta jos pakko valita, vastaan että muna
nykyisin reisi ihan muhkurainen, ja särkee välillä. Onko vaarallinen?
näköistä kuin siinä olisi mukana hiukan savea? Ei ole mitään kipuja eikä virtsatieinfektion oireita, mutta sen päivän minua väsyttää ihan tolkuttomasti, ja olen nukkunut yön päälle koko päivän aina kun tuossa tilanteessa vain olen voinut. Joskus olen nukkunut yli vuorokauden putkeen.
Pelottavaa, mutta kun kävin tk-lääkärillä, hän väitti sitä vain virtsatieinfektioksi.
Eli mitä tekee elimistössä perna? Ja mitä tarkoittaa kilpirauhasen vajaatoiminta?Miten se ilmenee, onko oireita?
usein ei löydy mitään, joskus kilpirauhasen vajaatoiminta. Taustalla voi olla myös sydämen johtumishäiriö joka selviää sydänfilmissä ym tutkimuksissa. Urheilijoilla on hidas pulssi mutta siihen ei liity oireita
Mutta voit käydä näyttämässä tuollaista vaivaa myös sairaanhoitajalle tai terveydenhoitajalle, osaa sanoa tarviiko näyttää lääkärille
vaikea sanoa näkemättä mutta jos vain aamuisin eikä oireita niin ei välttämättä ole mikään tauti.
Pistitpä pahan pernan;) Ilmankin pärjää mutta jotenkin vaikuttaa immuniteettiin. Siellä myös hajosi verisoluja. En kyllä tähän vastaukseen luottaisi mutta en jaksa hakea varmaa tietoa. nolottaa..
Kilpirauhasen vajaatoiminnassa kilpirauhanen ei tuota riittävästi hormonia (joskus voi olla ns sentraalinenkin häiriö). Kaikki hidastuu, ummettaa, paino nousee, iho kuivuu, hiukset lähtee. Ei jaksa listata kaikkia oireita, joista osa tosi epämääräisiä
kuristaa, voiko johtua sydämestä?
Tytärelleni terkkari oli sanonut, että hänellä on lievä skolioosi. Mitä ihmettä se tarkoittaa ja onko aihetta jatkotutkimuksiin?
Vähän omituisia nuo oireet eikä tule heti mitään järkevää mieleen. Munuaisen toiminta hyvä tarkastaa
Mutta jos olet nuorehko nainen niin tuskin johtuu sydämestä
Hyvin yleistä mutta seuranta on tärkeää, kasvun myötä voi pahentua ja ongelmia tulee jos seuranta unohtuu
olen 42, välillä myös puristaa rinnasta keskeltä.
Olen erikoistuva ja palkkani noin 2800 kun en päivystä. Mutta onhan tämä siisti sisätyö:)
Monia syitä voi olla mutta seboirroinen ihottuma on ehkä yleiisn ja siihen nizoral hyvä
vain vasemmassa jalassa ja vain tuo yksi varvas. Kerran varpaaseen tuli mustelma - minusta tuon suonenvedon jälkeen. Mitä ihmettä voi olla?
Kävin jo kerran lääkärillä tuosta asiasta ja kysyin josko johtuisi mun migreenistä, mutta hän naureskeli että päänsärky tuntuu päässä eikä varpaissa ;o)
Tyhmä vaiva myönnän mutta kiusallinen
Mutta varmistuu vain uudella testillä. Odota muutama päivä ennen kuin yrität uudestaan ja pissaa oikeaan kohtaan niin saat varman vastauksen:)