Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla todettiin klamydia :( olen ihan palasina!

Vierailija
23.11.2007 |

Ihmettelin outoa vuotoa ja menin lääkäriin, kokeessa todettiin klamydia!

Ja muualta ei ole voinut tulla kuin mieheltäni, olemme olleet 4vuotta yhdessä ja alussa testiti tehtiin.

Mitä teen kun mies tulee kotiin? Ei ole yhtään selvää ajatusta päässä, tauti ottaa päähän, kuinka voin koskaan antaa pettämisen ja taudin kotiin tuonnin anteeksi?!?

Tuskin voinkaan :( Olen ihan rikki

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden alussa ihan negaa näytti kaikki, nyt kun laitettiin kierukka lekuri kysy et haluunko kaikki testit otattaa samalla, tulipahan testattua taas kaikki.

Vierailija
2/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EI klamydia jollei ole mitään syytä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hivin ja kupan lisäksi otettiin klamydia, ihan rutiinina, ilman että oli epäilyn aihetta. Ihan hyvä juttu näin.

Otan todella osaa, ap. *hali*

Vierailija
4/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy äitiyskortissa jos on testattu? Mietin et onko multa otettu vai ei.

Vierailija
5/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kävin terveyskeskuksessa virtsanäytteessä. Muut otettiin verestä.

Vierailija
6/58 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perusuteliaana ihmisenä odottelen ap:n kommentteja tänne...

Vierailija
7/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaiset aika makupaloja, toivottavasti et ole ehtinyt pitää tautia kauaa. Ukollasi on iso homma hankkia luottamusta takaisin edes vähäsen, jos onnistuu edes? meillä ei nimittäin onnistunut, ja erohan siitä tuli aikanaan.

Vierailija
8/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiat ym.. käyty ja hyvinkin jo meni mutta näköjään ei luottamus palaa ikinä...ja nyt ero harkinnassa kun kärsin kun en voi luottaa ...

Vierailija
9/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hengessä mukana ap:n jutussa. Minun kohdalla miehen oli pakko kertoa minulle pettämisestään kun huomas itellään olevan klamydian ja mut piti tietty passittaa testeihin. Ja niinhän se oli mulla. Oli aivan järkyttävän noloa hakea ne lääkkeet terkkarilta joka piti mulle ehkäisyvalistuksen siinä tiukkaan sävyyn=( Se oli niiiiin alentavaa....

No jatkettiin miehen kans vielä muutama vuosi kunnes alko tulemaan taas merkkejä pettämisestä ja pistin sen mäelle. Nykyään en luota enää kehenkään. Paskoja noi miehet. Netin kautta pettäminen on tehty liian helpoks..

Vierailija
10/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut johtivat eroon :( mies on sitten pettänyt viimeiset puolivuotta ja tiukan keskustelun ja tenttauksen jälkeen myönsi asian.

Mies pakkasi kamansa ja muutti kaverilleen kunnes saa asunnon.

Lapsi edelleen mummolassa hoidossa, nyt haluan olla vain yksin.

ap

Vierailija
11/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen sika. Voimia sulle ap todella paljon. Oikea ratkaisu, tuollaisen paskiaisen kanssa ei kannata päivääkään tuhlata. Toivottavasti kärsii ja katuu tekoaan lopun ikänsä.

Vierailija
12/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean päätöksen kuitenkin teit, mielestäni. Oliko mies ollut tietoinen siitä että oli sinut asettanut vaaralle alttiiksi, vai tuliko asia hänelle yllätyksenä?

Toivon todella että tämä naikkonen, jonka kanssa miehesi sinua petti, on saanut taudin vastavuoroisesti pettämällä miestäsi. Paha ansaitsee pahan.

Vierailija
13/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedät itsekin sen, että vaikka nyt sattuu, on se parempi sinulle ja lapsellesi!

Ajattele mitä kaikkea mies voisi vielä tehdä kun riskeerasi terveytesi jonkun mitättömän naisen vuoksi?

Eteenpäin vain! Voisitko soittaa jollekin ystävällesi, että tulisi kanssasi istumaan iltaa?

Puhuminen voisi auttaa, vaikka nyt tuntuukin, että haluat olla yksin! Ystävä voisi myös antaa eväitä eteenpäin jatkamiseen!

-Haleja!-

Vierailija
14/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa etten enää tunne mitään, en vihaa, surua en mitään.

Hyvä että pääsin tuosta paskiaisesta eroon!

ap

Vierailija
15/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään osannut aavistaa mitään? Oliko usein pois kotoa tai muuta?

Vierailija
16/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa on otettu klamydiatesti heti kättelyssä..

Vierailija
17/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ap et tunne mitään nyt kertoo siitä, että olet vielä shokkivaiheessa. Sen jälkeen tulee vielä monta vaihetta (yleensä surua, vihaa) ja se, että olet vielä ns. hyvässä kunnossa kannattaa käyttää siihen, että järjestelet sinun lapsesi elämää mahdollisimman hyvälle mallille.

Suosittelen ottamaan yhteyttä pikimmiten kuntasi sosiaalitoimeen lapsen asioiden sopimista varten (huoltajuus, elatusmaksut ja tapaamiset) ja Kelaan kannattaa ottaa yhteyttä vielä tämän kuun puolella, niin saat sitten yh korotuksen mahdollisimman pian lapsilisään.

Voimia tielläsi.

Vierailija
18/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella sinulle, ap, paljon voimia ja jaksamista tästä eteenpäin. Mielestäni teit kuitenkin ainoan oikean ratkaisun siinä, että miehesi sai lähteä. Nyt sinun on vaan kärsittävä kaikki se tuska, mutta se menee kuitenkin ohi, ja parempi aika koittaa. Monta monta lohdutushalia sinulle!!

Vierailija
19/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä näin kun lapsesi on vielä niin pieni. Onnea matkaan teille lapsen kanssa.

Vierailija
20/58 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Se, että ap et tunne mitään nyt kertoo siitä, että olet vielä shokkivaiheessa. Sen jälkeen tulee vielä monta vaihetta (yleensä surua, vihaa) ja se, että olet vielä ns. hyvässä kunnossa kannattaa käyttää siihen, että järjestelet sinun lapsesi elämää mahdollisimman hyvälle mallille.

Suosittelen ottamaan yhteyttä pikimmiten kuntasi sosiaalitoimeen lapsen asioiden sopimista varten (huoltajuus, elatusmaksut ja tapaamiset) ja Kelaan kannattaa ottaa yhteyttä vielä tämän kuun puolella, niin saat sitten yh korotuksen mahdollisimman pian lapsilisään.

Voimia tielläsi.

Itse kun joudun petetyksi, en tuntenut muka mitään parin päivän kuluttua. Olin shokissa :(

Kyllä ne melban kuvailevat tunteet tulevat ja ne on hyvä käydä läpi!

VOIMIA SINULLE!!!!! <3