Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paikalla kasvatustieteen maistereita?

Vierailija
23.11.2007 |

Siis ei opeja. Mitä teette työksenne ja miten saitte paikan?

Tuntuu et ilman kokemusta vaikea saada työtä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sain harjoittelupaikan myötä. Eli opintoihin kuului kolmen kuukauden pakollinen työharjoittelu. Minulla kävi tuuri ja sain jatkaa työssäni harjoittelujakson jälkeenkin. Melkein pari vuotta tein täysipäiväisesti töitä ja opiskelin. Sitten määräaikainen työsuhteeni vakinaistettiin maisterin papereiden kunniaksi :)

Vieläkin hyvät muistot vanhasta, ekasta työpaikastani!

Vierailija
2/3 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääaineeni oli aikuiskasvatustiede.

Olen amk-opettaja. Vuosia sitten aloitin työurani myös sellaisena. Oli ihme ja kumma, että paikan sain, ihan pystymetsästä tulleena. Työnsaanti on myös pitkälle sattumaa - ei minusta opettaja pitänyt tulla.

Mieti tarkkaan, millaista työtä haet ensimmäiseksi työksi. Sitä uran suuntaa tuntuu olevan tosi vaikea kääntää. Minä olen yrittänyt, mutta en ole onnistunut. Opettajan leima istuu otsassani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis henkilöstön kehittämisen puolella eli toimin organisaatiossa henkilöstön kehittäjänä. Aloitin ensin koulutussihteerinä (silloin harjoittelijana), sitten etenin pikku hiljaa koulutussuunnittelijaksi. Nykyinen työni on enemmän henkilöstön kehittämisprosessien suunnittelua, koordinointia ja arviointia.