Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASmuruset Perjantai-Sunnuntai

23.11.2007 |

Taitaa porukka olla synnyttämässä--- :-) Itse toivon kohta myös lähteväni. Eilen taas isin kanssa ässäiltiiin ja tuottihan se tulosta. Koko yön ollut hereillä ja supistellut 5-10 min välein. Ja limatulppaa on myös tässä irronnnut. AUTS. äsken tuli taas kipeä supistus.. Aika pahoja on, mutta en tiennyt, että nää välit (vielä ainakin) on näin kivuttomia. Koskas tässä nyt sitten lähtis sinne synnärille... Lapussa luki, kunnei enää pärjää kotona. Kyllä mä täällä nyt pärjään vaikka supistukset onkin kauheita. Kai sitä tuossa aamun valjetessa vois lähteä. Kunhan pääsis tositoimiin. Luulisin, toivoisin.. Jos ei kuulu niin synnärillä!!

Kuutti 41+1 jännittää! P.S. missä ihmeessä ne renniet on ku niitä tarvii??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa täälläkin pinossa olla jo aika hiljasta..jospa tekin loput pääsisitte pian synnyttää nyyttinne:)

PikkuKuuttilolle tsempitykset mukaan, jos lähtö koitti!

Milenna ja Minttu 1vko 4pv

Vierailija
2/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan eräpäivä meni eilen eikö tietoakaan että tikrunpentu olisi pikapikaa tulollaan...

Pinna alkaa paukkua ja koko perhe odottaa malttamattomana että vauveli jo tulisi mutta niinkuin mies sanoi niin hyvää kannattaa odottaa..

Nyt kaffelle mutta mukavaa ja supparirikasta viikonloppua kaikille !!

Isotikru+tikrunpentu rv 40+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpas minäkin. Hiljaista kun näyttää olevan.

Pikkukuuttilo varmaan pääsee tositoimiin ku noin on koko yön ja aamun supistellut.

Itse kävin kaupungilla ja laitoin vähän jouluvaloja ym. Lunta tuli aamulla paljon joten tulee kiva joulufiilis.

Tytölle ostettiin pulkka, jos illalla kävisi pulkkakävelyllä.

Keke riehuu mahassa paljon. Ahdasta sillä on ja tuntuu että sen pää on jo tosi alhaalla, tuntuu että kättä vois heiluttaa=)

Maanantaina olin jo ihan varma että kohta saa lähteä mutta niin se on viikko vierähtäny. Nyt alkaa se ärsyttävin aika ku ei uskalla soittaa kellekään ku luulevat että on poika syntynyt ja tutut soittaa " vilpittömiä" miten jakselet puheluita ja miltä tuntuu.

No ei, kivahan se on ku tutut ja kaverit on mukana hommassa=)

Just annoin naapurille " ohjeita" esikoisen suhteen jos tarvii yöllä/kiireellä lähteä niin tietävät missä sen vaatteet ym on.

Eipä tänne erikoisempia. Jaksuja kaikille muillekin viimeisiä mahakkaita päiviä viettäville!

- Laalaa ja Keke 39+6

Vierailija
4/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuKuuttilolle onnea matkaan!

Täällä ollaan yhä yhtenä pyöreänä pakettina. Elämäni voimissa tunnen olevani, joten sen puolesta en vielä ole kovin malttamaton vauvan syntymän suhteen. Hieman alkaa tosin päivät olla " tekemällä tehtyjä" , kun kaikki oleellinen ja tarpeetonkin on vauvan varalle jo valmiina. Sairaalakassia tuossa äsken päivitin ja eilen pakastin ruokia ja leivonnaisia kotiintuloa helpottamaan. Mitä ihmettä sitä vielä keksisi? En millään osaa olla joutenkaan... Joululahjatkin on jo hankittu ja odottavat kääreissään, joten MULLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ!

Tänään oli taas neuvola eikä sieltä kuulunut mitään uutta. Vauva oli ehkä hitusen laskeutunut, mutta terveydenhoitaja arveli synnytyksen silti menevän reilusti yli lasketun ajan. Taidan olla täällä sitten pari viikkoa yksinäni kirjoittamassa :-P Painoa ei onneksi ollut tullut viikossa lainkaan, edellisten kolmen viikon aikana kun olin ehtinyt kasvattaa rasvavarastojani lähes kilon viikossa. Pissa oli puhdas ja paineet hyvät, turvotustakaan ei mulle ole tässä raskaudessa tullut. Joten, mikäs tässä odotellessa.

Ulkona alkoi sataa lunta. Ihanan näköistä, vaikka plussakeli tekeekin sen, ettei maahan jää siitä mitään.

Jaksamista odotuksiinne toivottavat RvaRuljanssi ja Nuu rv 39+3

Vierailija
5/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tänne ilmottaudun.

Eli siis poika syntyi 19.11. klo 00.11. Sairaalassa kerkesin olla kaks tuntia ja just saada spinaalin. Kotona kärvistelin siis niin kauan kunnes tuntui tukalalta ja hyvä ettei poitsu matkalle syntynyt!!!

Mitat: 3795 g, 52 cm ja pipo 36cm

Nyt heräilee, on mentävä.

T: Hertta, isosisko 2v ja pikku-veikka 4vrk.

Vierailija
6/15 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on tosiaan hiljaista. Ajattelin ehdottaa, että jatkettaisiin yhteyden pitoa tuolla vauva-puolella, jos halukkaita on sinne kirjoittelemaan.

Piti opettaa tutille poika, kun aina on rinnalla. Yksinkertaisesti mulla ei riitä maito, varsinkin kun toinen nänni on vielä rikki ja kipeä niin en voi aina imettää toiselta puolelta. Onneksi on oppinut syömään nannia. Poika on keksinyt että pitää huutaa ja kitistä ennen nukkumaan rupeamista. Saa nähdä milloin antaa periksi, nimittäin minä en ainakaan anna periksi;)

Tänään oltiin jo 45 min.ulkona. Huomenna saa olla jo tunnin...

-tulppa ja poika-

Vierailija
7/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin mieluusti kirjoittelisin myös tonne vauva puolelle, mutta olen niin laiska aloittamaan mitään pinoa:D

Voimia kaikille vielä odottaville, ei enää pitkä aika:D Meillä nyytti tänään viikon ikäinen! Ihanasti on kaikki mennyt, yöllä nukuttiin viiden tunnin yöunet!!

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Cara- ja Minni 1 vko

Vierailija
8/15 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se odotus vielä palkitaan. :)

Minä sitten perustin pinon tuonne vauvapuolelle, tulkaahan perässä! Jatketaan juttua siellä, jookosta?

Ama-riia ja Nuupi 6vrk

Vierailija
9/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,

Kirjoittelin kauan aikaa sitten kerran, mutta niinhän se jäi, kun meillä on tuossa vähän reilu yksi vuotias myös odottelemassa pikkusisarusta ja tuntuu, että harvoin saa rauhallista aikaa koneella.

Mutta nyt täällä meillä ainakin kärvistellään ja hermoillaan niin, että oli tultava katselemaan, että olisko täällä vielä muitakin jäjellä. Ja onhan teitä täällä joitakin - ihanaa ettei ole ihan yksin :)

Minulla on laskettu aika tänään ja mitään merkkejä ei kyllä näy - plääääh. Jonkin verran ennakoivasti supistelee iltoja kohti, mutta kunhan pääsee makuulleen, niin maha rauhoittuu aina tyystin yöksi.

Mitenhän tässä malttais olla rauhassa, se on just tuo, kun ei oo mitään tekemistä, mikä tarpeeksi veisi ajatukset odotuksesta pois. Jos tää kestää vielä yli kaksi viikkoa - tuntuu maailman mahdottomimmalta ajatukselta...

No mutta, hirmuisesti hermoja meille vielä odottaville ja kovasti onnittelut nyytin saaneille!

Vierailija
10/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi pikkunen peikkotyttö tiistaina 20.11. klo 12.46, viikoilla 40+2. Mitat oli 49cm, 3024g ja hattu 33,8cm. Tytöllä on paljon tummaa tukkaa ja varsinainen sulotar taas kuten isosiskonsakin. Sintagma joulukuisista käviki laittamassa viestiä, kiitos :)

Ei päästykään Jorviin koska lähtö tuli jo puolenyön aikaan. Mulle jäi kuitenki hyvät kokemukset Naistenklinikasta ja siellä oli tiistaina ja keskiviikkona Jorvin henkilökuntaaki töissä. Ja koska hiljasta oli eikä irtisanomiset tullukaan ni sai uudelleensynnyttäjäki paljon huomiota!

Mulla tulehtu ilmeisesti kohtu ku se aristi ja kuume nousi kans joten jouduin 2 päivän antibiottitiputukseen. Kuuri jatkuu kotona tableteilla ku saatiin crp-arvo alle sataan.

Nyt vaan opettelemaan millasta arki on kolmen lapsen kanssa ja nyt mies saa totutella akkavaltaan ;)

Jaksamista ja tsemiä kaikille loppumetreillä oleville! Pian on teilläki kaikilla nyytit sylissä! On se odottavan aika silti vaan niin pitkä...

Tarald onnellisena kera pienen peikkotytön joka on aivan valloittava

Vierailija
11/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Isot onnittelut koko perheelle prinsessan johdosta! Olenkin odotellut sinulta vauva-uutisia =)

Kauris rv11

Vierailija
12/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon jo käynyt kattelemassa ja ihmetellyt, et eikös vauvapuolelle oo kukaan vielä pinoa laittanut? Kiva ois kuulla kuulumisia vauva-arjestakin..

Milenna ja Minttu 1vko 6pv

Vierailija
13/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille marrasmasuille!

Olen aika harvakseltaan tänne kirjoitellut, mutta tulinpa nyt kuitenkin kertomaan meidän perheemme ilouutisen: terve poika syntyi viikoilla 40+1 tiistaina 20.11. klo 11.11 :). Mitat olivat 3465 g ja 52 cm eli aika hoikka poika on. Esikoisesta tuli isoveli ja on ollut vähän mustis, mutta kuulunee asiaan. Päivä päivältä näyttää olevan tottuneempi asiaan. Vauva tuntuu näin toisella kerralla niin helpolta, kun muistelee mitä se oli esikoisen kanssa kun kaikki oli vielä niin uutta. Liekkö myös vähän rauhallisempi tämä vauva temperamentiltaan - se olisi helpotus meille vanhemmille kyllä.

Kirjoitan synnytyskertomukseni tuonne Synnytys-puolelle.

Onnea kaikille jo vauvansa saaneille ja onnellista jatkoa toivottelen,

t. Mauku

Vierailija
14/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi pikku prinssi 21.11 klo 13.01 (40+1)

pituutta 50 cm, painoa 3680g ja pään ympärys 35,5.

Jorviin päästiin, synnytyksen kesto mukavat 28 tuntia. Ihanaa oli päästä perhehuoneeseen. Kaikki hyvin, pikkuinen syö ja nukkuu.

Kirjoitan synnytyskertomuksen kun kerkeän ja siirryn minäkin vauva-puolelle :)

Onnea kaikille synnyttäneille!

Kukka ja pieni mies 5pv

Vierailija
15/15 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ja onnittelut vauvautuneille...ei oo enään montaa meitä täällä odottelemassa :D Mulla on sitte tänään tullut täyteen tasan 42 vkoa ja ei meinaa kummosia merkkejä olla tulosta. Huomenna joudun OYSin osastolle ainakin, joten eiköhän ne jo käynnistä jos ei mitään tapahdu. :)

Tulipa sitten tässä muutenkin ihan viime hetken muutoksia. Mies nimittäin sai töitä Tukholmasta ja alkaa jo joulukuun 10. pvä joten meikä jää sitten yksinään pienen vauvan ja hänen poikansa kanssa tänne kotiin. Meinaa kyllä tosissaan ressata kun oma vauva on kuitenkin ihan ensimmäinen...että mitenhän sitä pärjää ja jaksaa, kun vauva on sitten vaan pari viikkoa kun mies jo lähtee pois eikä mulla oo täällä kavereitakaan auttamassa tai ketään. Ja äitikin joutuu jo nyt tiistaina lähtemään takaisin Tukholmaan, koska on ollut täällä jo kolme viikkoa...laskettu aikahan oli isänpäivänä ja siihen me silleen niinku tähättiin tai että ehkä muutaman päivän myöhemmin tulis, mutta pyh. Tämä vaavi on tykästyny olemaan tuolla massun puolella kummasti ;) heh. No ehkä tilanne huomenna muuttuu. Viime yönä oli jo lupaavia supistuksia, ehkä tänä yönä jatketaan...:D

Mutta meenpä nyt tuohon sohvalle lepäilemään vielä...on vähän huono olo just nyt...närästääkin niin pirusti. Tsemppiä kaikille loppumetreillä oleville!! :D

Malaika + vaavi 42+0